Inställningar Läst 29061 ggr

Ringa med dolt nummer i iPhone?

Olästa | Bevaka | Bokmärk

Går det att ringa med dolt nummer från iphonen, utan att ställa in det hos operatören? Behöver ringa samtal för jobbet via min privata telefon, och vill helst slippa visa mitt egna nummer...

Mvh Stephanie

#31# (+ nummer) ska väl funka? :)

Mvh Annika - AHPhotograph - Stengårdens Kaniner

Medarbetare på Jättekanin.ifokus och Harkaniner.ifokus

Om du går in på Inställningar > Telefon > Visa mitt nummer så kan du stänga av att telenumret visas när du ringer.

Tack båda två! #2s förslag verkar funka alldeles utmärkt! Glad

Mvh Stephanie

Brukar ofta ringa på dolt jag också och använder mig av båda förslagen som skrivits här, fungerar jättebra!

Mitt problem är att skjutreglaget går inte att använda. Jag vill stänga av att visa mitt nummer.

Den är ljustblågrå istället för aktivt klarblå. Vad göra?

#5 Konstigt! Kan det bero på operatören?

Mvh Stephanie

Verkar som om jag ställt en bra fråga här med tanke på att jag fått 196 "bra inlägg" :p

Mvh Stephanie

Det kan jag tänka mig. Den har visats nästan 20.000 gånger också. Förmodligen är det något många söker efter på Google. Glad

Vänliga hälsningar, Niklas
» Nyheterna i iOS 7 och OS X Mavericks

Tydligen är det den första träffen på google om man söker på typ "dolt nummer iphone".

Mvh Stephanie

... men den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus. Det är gratis och tar bara en minut.

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 200 sajter.

Mer i: Inställningar

• Hur mycket datatrafik har jag använt?

Jag vill ha koll på hur mycket data jag har skickat och tagit emot via mitt mobila nät. I inställningarna har jag hittat "Mobil nätverksdata" där jag kan se "Skic...

» Till diskussionen
  • Undvika stora kostnader utomlands

Ska till Polen nu på onsdag med klassen =) Men nu när jag har iPhone så kan man ju klicka på saker så det kostar en massa när man är utomlands. Men om jag har "Mo...

» Till diskussionen
  • Alkolås till iPhone?

Vet någon om det finns något slags alkolås till iPhone?

» Till diskussionen
  • Egen ringsignal på iPhone 4

Hej! Jag laddade ner en låt till itunes (28 sekunder) och förd över den till mobilen. Nu har jag den på mobilen, men jag vill ha den som ringsignal. hur görr man ...

» Till diskussionen
  • Hitta mitt mobilnummer i iPhone

Ja, Vet någon vart man kan hitta sitt mobilnummer i en Iphone samt Ipad? Jag har letat men inte hittat det. =/ så tacksam för svar. =)

» Till diskussionen