Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Appar Inställningar Tillbehör Spel iOS Nyheter Utveckling iPod iPad Apple Watch Apple CarPlay iTunes Apple ID Tips Musik Foto & film Problemlösning Varningar Övrigt om iPhone/iPad/iPod
Problemlösning

Röstmemo som ringsignal i iPhone?

2012-08-26 10:50 #0 av: fliza

Hej.

Undrar en sak,  När jag spelat in en sak i röstmemo kan man använda den som  ringsingnal eller sms singnal? Undrar hur man gör eller om det ens går.

Även om jag laddar ner en låt via sida på nätet(inte Itunes). Kan jag och i så fall hur spara den och använda som ringsignal?

Jag en 4:a

Tack på förhand. fliza medarbetare på barnens

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Anmäl
2012-08-27 10:45 #1 av: Niklas

Det går. Den får inte vara mer än 40 sekunder har jag för mig.

Du måste föra över ljudet till iTunes. Sen högerklickar du på den och väljer Skapa AAC-version. Sen högerklickar du igen och väljer Visa i Finder. Byt filändelse på den till m4r. Därefter kan du dra filen till iTunes så att den importeras som en ringsignal. Synka över den till telefonen.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2012-08-27 18:41 #2 av: fliza

Tack snälla Niklas. Ska försöka fast det låter lite svårt.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Anmäl
2012-08-27 19:20 #3 av: Niklas

Det är inte så svårt men säg till om du fastnar.

Anmäl
2012-09-01 23:26 #4 av: Ribessa

#1 När jag högerklickar kommer inte det upp något sådannt alternativ... Rynkar på näsan

Anmäl
2012-09-02 09:13 #5 av: Niklas

#4: Vilka alternativ har du?

Anmäl
2012-09-08 00:01 #6 av: Ribessa

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.