Annons:
Etikettipod
Läst 2678 ggr
Buffaomini
1/6/13, 8:30 PM

Musik i iPod

Hej. Jag måste nu köpa en ny mp3 spelar och funderar på Apple iPod Touch 16 GB 4e gen. Men har aldrig ägt en appel produkt förut. Hur är det med om jag tar hem musik och sen för över den till ipoden Går det? eller är all musik bunden via iTunes (eller vad det nu heter). Alltså jag måste köpa musiken via appel för att få in den på spelaren?

Annons:
[joab]
1/6/13, 9:48 PM
#1

Du kan överföra musik från datorn till iPod, via iTunes. Om du har ett wifi-nätverk hemma så kan du trådlöst strömma all musik du har i iTunes trådlöst till din iPod via det som kallas hemmadelning.

Buffaomini
1/7/13, 4:52 PM
#2

Okej. Tack så mycket!

Är det något annat man ska tänka på med denna spelare?
Verkar svårt att hitta ett sportarmband till den. Förutom på tradera.

Niklas
1/7/13, 7:02 PM
#3

Sök efter "iphone sportarmband" på Google så hittar du mängder.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Buffaomini
1/7/13, 8:42 PM
#4

Jag hittade ett. tack!

[joab]
1/7/13, 9:40 PM
#5

4 gen är ju som du kanske vet inte den senaste. Om du har möjlighet, lägg till ca 500 för att få 5 gen istället. Den har betydligt bättre skärm, kamera och prestanda.

Buffaomini
1/9/13, 1:18 AM
#6

det blev en 4g. för mig spelar det ingen roll om de inte är den senaste eller inte. inte så noga med sånt. för mig var de en musikbärare, därav var de bara en bonus med kamera.

min gamla var stenålders jämfört med denna och den har funkat bra i 6 år. så 4gen blir perfekt. :)

Annons:
Niklas
1/9/13, 9:23 AM
#7

Vad fick du betala för den?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Buffaomini
1/9/13, 10:45 AM
#8

min gamla eller den nya?

den nya köpte jag på elgiganten för 1690kr. Verkar vara det billigaste enligt prisjakt.nu

Niklas
1/9/13, 10:50 AM
#9

Den nya. 1.690 tycker jag låter prisvärt. Ibland funderar jag över om min son skulle ha en sån. När vi ska hämta på dagis eller byta blöjor kan det vara bra att distrahera honom med något.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[joab]
1/9/13, 1:31 PM
#10

Ok, då var det större prisskillnad mellan gen 4 och 5 än vad jag trodde. C:a 1000 kronor.

Upp till toppen
Annons: