Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 1967 ggr
JenniferFahlander
2014-04-03 19:23

Iphone 4s Laddnings problem

Hejsan, Min iphone började idag krångla med laddningen, o den ville inte ladda alls så ja provade att stoppa in den i datorn o då plinga det till i datorn som de brukar göra när nya enheter kopplas in, o så står det att enheten inte känns igen o igår när ja hade telen kopplad till datorn så funkade det utmärkt, först trodde ja att sladden va paj men de va den inte, sen väntade ja tills telen dog o då laddade den men sen när den startade igen så slutade den ladda när de bara va 2 % i telen o sen efter en stund när ja kollade igen så va de uppe i 13% o sen gick % neråt igen så nu är det bara 5% kvar igen, jag läste nånting på flashback om nån som hade precis lika dant problem som jag o då var det någon som hade skrivit att han skulle sätta telefonen i DFU mode osv, men jag måste ha en annan lösning eftersom jag inte kan sätta telen i DFU mode eftersom på/av knappen är paj 

någon som har någon lösning ? 

Tacksam för svar! :)

Annons:
Niklas
2014-04-04 09:42
#1

Har du någon annan laddsladd du kan prova med?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

punkmusic
2014-04-07 00:42
#2

Min vill bara ladda med extern Laddare antingen själv eller med hjälp av vanlig Laddare i uttag--> extern laddare--> iphone 4s

Och ibland går % ned en bit men tillslut fungerar det, men den laddar mycket långsammare än förr. 

Vad är DUF-mode?

Niklas
2014-04-07 09:05
#3

DFU stÅr för Device firmware upgrade. Är det alltså när du försöker ladda med datorn som det inte fungerar?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

punkmusic
2014-04-07 12:34
#4

Nej när jag försöker ladda direkt från uttag med vanlig Laddare till mobilen :)

Niklas
2014-04-08 11:59
#5

Och du har provat med en annan laddsladd?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

punkmusic
2014-04-08 15:05
#6

#5 Ja, jag måste ha den externa Laddare i, min mobil är 2år i juni.. Det kanske är dags att byta helt enkelt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: