Annons:
Etikettnyheter
Läst 2274 ggr
[SarahOhrn]
6/18/14, 4:09 PM

iPhone 6?

Har det gått ut någon mer info ang den? Läste något om att den troligtvis kommer redan i augusti och en bild på en 6:a bredvid en 5s tror jag det va, om det nu är en riktig bild. Men den ser JÄTTElång ut iom att den inte är något märkbart bredare än 5s! Tycker 5s är tillräckligt lång om man inte gör något åt bredden! :O Så utseendemässigt är den ingen sensation. Rundare hörn är inte heller något som tilltalar mig. Men funktionsmässigt, har det gått ut någon mer info? Tror ni den är något att ha eller är 5s bättre? Överväger tat byta ut min 5:a men kanske ska vänta på 6:an och se…

Annons:
Niklas
6/18/14, 4:18 PM
#1

Apple lämnar inte ut information i förväg. En del av det som är rykten stämmer ibland, men det är inte alltid så lätt att veta vad. Det kan nog dröja längre än till augusti innan nästa iPhone släpps. Vänta och se om du inte behöver byta telefon nu just.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Bodin99
6/18/14, 11:14 PM
#2

Det kommer troligtvis inte att komma någon iPhone i augusti. Så är det alltid med dessa sk rykten, varje gång apple ska släppa en ny produkt finns det förhoppningar om att den ska komma lite tidigare än den "brukar" göra (i det här fallet september). 

Att iPhone 5S skulle vara bättre än en kommande modell är nog inget du behöver tro.

Det "vanligaste" ryktet jag läst är att apple ska släppa en 4,7" iPhone först i September och sen en 5,5" vid årsskiftet. Det är i alla fall det jag läst flest gånger..

[SarahOhrn]
6/19/14, 10:25 AM
#3

#2 Nej kanske felformulerat med att 5s skulle vara bättre men mellan t ex 5 och 5s är det ju ingen större skillnad kan jag tycka. Så tänker mest om det kommer bli något revolutionerande. Men vi får väl se helt enkelt!

Bodin99
6/19/14, 10:29 AM
#4

Okej, jag bryr mig inte så mycket om om det blir något revolutionerande eftersom jag ska byta oavsett i höst när Telia bygger 4G hos oss. Men det är ju alltid trevligt.. Fast är mest ute efter större skärm och 4G. Har iPhone 5 nu. Med större minne ska jag köpa också… ;)

[SarahOhrn]
6/19/14, 11:10 AM
#5

#4 Ja det låter iofs lockande om Telia funkar med 4G På iPhone då, har ju inte funkat hittills då bara Tele2 haft det och bara i större städer pga frekvensen. Men i så fall är det bra lockande. Och om bilden stämmer som jag såg är ju skärmen bara längre inte bredare, det är inte seciellt lockande ska dom förstora den borde dom göra den aningen större på bredden också!

Niklas
6/19/14, 12:39 PM
#6

Tre har också 4G.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Bodin99
6/19/14, 1:24 PM
#7

Sen finns redan tele2 med 4g som går i 45/mbit här som jag tänkte byta till men jag måste fortfarande byta till iPhone 5C, 5S eller 6 och då vill man ju ha senaste…

[SarahOhrn]
6/21/14, 9:48 PM
#8

Jaha har tre kommit med det också. Tele2 va ju ensamma med det tidigare. Men tyvärr bara varit runt centralen i sthlm, gbg, malmö typ. Kanske bygts ut nu det senaste.

Niklas
6/21/14, 10:11 PM
#9

Vi har haft 4G hemma i flera år.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[SarahOhrn]
8/26/14, 10:51 AM
#10

#9 Med iPhone?

Johnny
8/26/14, 12:14 PM
#11

Apple har väl inte skrivit vad som ska lanseras och när?

Det som skrivs av "alla-som-vet" är enbart gissningar!😎

Niklas
8/26/14, 7:00 PM
#12

#10: Sen iPhone 5 kom.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[SarahOhrn]
8/27/14, 3:21 PM
#13

#12 Det va värst. Jobbade på Tele2 i flera år och dom skulle vara först ut med 4G på iPhone då när den kom. Måste missat något! =)

Annons:
Upp till toppen
Annons: