Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1721 ggr
MTR-82
7/31/14, 10:14 AM

Starta instagramkonto?

Hur går man tillväga? Om jag fattat rätt kan man inte göra uppdateringar/lägga in bilder via datorn, utan endast mobilen…?

Annons:
Fridaaaa
7/31/14, 10:15 AM
#1

Du tar ner appen till din telefon och går in på appen så kommer det upp om man vill skapa ett konto eller logga in 🙂
Stämmer man lägger upp bilder/videos via telefonen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MTR-82
7/31/14, 11:52 AM
#2

Kan man på något sätt göra så att jag kan föra över bilder från systemkameran, så att de visas på insta istället för mina värdelösa mobilbilder?

Kan man själv bestämma vilka som kan se ens bilder, eller är det så att alla som har ett konto kan se?

Måste man ange för och efternamn när man registrerar sig?

Skulle gärna ange endast förnamnet, så man kan vara lite anonym… 🙂 Det är bara vi som har detta efternamn nämligen.

Fridaaaa
7/31/14, 12:24 PM
#3

#2 Man kan ställa in den privat så att  bara de som följer dig kan se dina bilder ja. 

Minns inte riktigt om man måste det men inget som syns för andra i så fall. Mitt syns inte för andra.

Sedan bestämmer du ju vad du vill ha för användernamn så du kan ju ha något helt annat som användernamn för att vara anonym med 🙂

Hmm blir nog svårt, jag brukar spara ner från min fb och lägga upp ibland.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MTR-82
8/1/14, 7:25 PM
#4

Tänk vad lätt det hade varit, om man kunde fixa det på datorn… ☝️😉

Bodin99
8/3/14, 11:43 AM
#5

Jag hanterar mina bilder i lightroom och laddar upp de bästa bilderna till Flickr via Flickr pluginen och kan sedan spara ner bilderna från Flickr appen… ;') Snmidigt om du har ett redigeringsprogram med stöd för plugin och kan använda Flickr/dropbox etc..

[Empisen]
8/20/14, 12:03 AM
#6

Jag använder mig av Dropbox, väldigt smidigt 👍

Annons:
Zidizen
8/20/14, 5:55 AM
#7

Du kan överföra andra bilder från datorn via iTunes till din mobil. Då får du en ny kategori utöver Kamerarulle. Kan ej lova om instagram tillåter dig att bläddra i den nya kategorin men det borde inte vara några problem.

Upp till toppen
Annons: