Annons:
Etikettappar
Läst 1829 ggr
cinaslife
2014-09-21 20:46

Video Star till iOS 8?

Hej,

Jag uppdaterade uppdatering 8.1 på min dotters iphone 4s och nu verkar inte video star fungera? hon är helt knäckt.

Appen startar men det går inte att filma, utan det är en vit ruta med rutmönster

Kan någon hjälpa mig???????????????

Så mycket tack på förhand det bara går

"Lev livet idag, imorgon kan det vara försent"

Kram
PTCina
Annons:
[Jens]
2014-09-21 21:08
#1

8.1 ? Du menar iOS 8 ?

Får du samma problem om du använder någon annan foto-app? blir bilden vit då också? Testa en annan foto-app. När du använder kameran så fungerar det bra?

Om det är så att de andra fungerar bra så tror jag det är appen 'Video star' i sig som strular. Avinstallera appen > Håll in hemknappen samtidigt som du håller in AV/på-knappen till telefonen startar om.  När du har gjort detta starta upp telefonen och installera appen Video star på nytt från App Store och kolla om problemet kvarstår.

[Jens]
2014-09-21 21:10
#2

Det kan också vara så att 'Video Star' inte har hunnit uppdatera sin applikation så att den har stöd för nya iOS 8. Gå till deras hemsida (forum) och se om de skriver något om det.

cinaslife
2014-09-21 21:13
#3

De andra apparna funkar bra, tänkte om det var video star som inte funkar med den nya updpateringen 8.1

"Lev livet idag, imorgon kan det vara försent"

Kram
PTCina
cinaslife
2014-09-21 21:23
#4

Nej det funkar inte :/

"Lev livet idag, imorgon kan det vara försent"

Kram
PTCina
[Jens]
2014-09-21 21:39
#5

Jag tror helt enkelt att Video star inte har hunnit med att uppdatera sin app så att den funkar bra med iOS 8.

Upp till toppen
Annons: