Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 4227 ggr
ShitGoose
9/30/14, 1:22 AM

Inget internet i iPhone!

Stängde av mobildata ett tag men när jag startade det igen så fungerade det inte. Står 3G men inga sidor som behöver internet fungerar. 

Har följt alla dessa steg: http://support.apple.com/kb/TS3780?viewlocale=sv_SE
Förutom att nollställa hela mobilen och kontakta operatören.

Har använt all datamängd som ingår i mitt abonnemang,  kan det ha något med saken att göra? Fast det fungerade ju efter det, så känns inte som om det är problemet.

Finns det något annat man kan göra eller är det bara att nollställa mobilen och hoppas på att det fungerar? Sen om inte det skulle fungera, kontakta operatören? Eller ska man kontakta operatören först.

Medarbetare på Sphynx iFokus

Annons:
Niklas
9/30/14, 7:59 PM
#1

Börja med att kontakta operatören.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: