Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 1926 ggr
Rumblebee
12/17/14, 5:10 PM

Diverse iPhone-appar fryser sig

Har sedan igår upptäckt att min iphone håller på och dummar sig. Vill jag titta på något på youtube så håller klippet bara på och laddar, skärmen tycks inte fungera heller när det händer för den reagerar inte vid rörelse. Det enda spm fungerar är att trycka två gånger på "home" knappen och stänga ned Safari. Samma sak med foto albumet. Så fört jag petar på ett foto så låser sig applikationen och jag måste tvångsansluta. Skulle rensa i min "camera roll" nyligen men nepp, kameran låser sig. Är det någon som har den blekaste om vad felet kan vara? När det var liknande igår så hjälpte det att rensa i Safaris cache och historik samt starta om mobilen. Men känns drygt stt behöva göra det varje gång den strular. Telefonen är inte ens ett år gammal än. Visserligen är den Jailbroken men det har dn varit i flera månader utan några problem. Och kan utan problem spela diverse spel. Har 6.1gb ledigt utrymme också, så gott om plats.

Annons:
Niklas
12/17/14, 5:18 PM
#1

Eftersom den är jailbreakad är det inte säkert att de vanliga knepen fungerar men har du provat att göra en Omstart av iPhone?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Rumblebee
12/17/14, 5:25 PM
#2

Nej det har jag inte gjort, får ta och prova och se om det hjälper

Niklas
12/17/14, 5:29 PM
#3

Berätta gärna hur det går.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Rumblebee
12/17/14, 5:57 PM
#4

Omstarten gick bra, tog några minuter visserligen så blev lite orolig ett tag, otålig som jag ibland är. Men allt fungerar som det ska nu, och hoppas det fortsätter så. Så tack för hjälpen 😊

Niklas
12/17/14, 6:07 PM
#5

Vad bra. Tack för svaret!


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: