Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1731 ggr
WilmaU
12/20/14, 4:36 PM

Iphone 6 vs iphone 5s

Har tänkt att byta till en 6a eller 5s. Det jag ska göra på den är väl surfa, ta kort, spela, lyssna på spotify och sånt. Men det som jag vet  om skillnaderna mellan dom är att 6an är större och har bättre batteritid (tror jag i alla fall?), men vad är det för andra skillnader mellan dom. Vet storleken på dom båda då min pappa har en 5s, men vet inte så mycket om den (han är inte så teknisk…) Och min kompis har en 6a, men hon har inte haft den så länge… ;)

Det jag är mest beroende av är väl den som tar bäst kort, men om det är så att den andra är bättre på andra sätt som jag också är i stort behov av så tar jag den! :)

Skriv gärna om era erfarenheter om dom olika telefonerna.

Blev säkert lite rörigt, men vet inte hur jag ska förklara på ett annat sätt… ;)

MVH Wilma

Annons:
emeliiiiieee
12/20/14, 4:50 PM
#1

Har både en 5s och 6a och jag tycker dom är likvärdiga faktiskt. Storleken skiljer ju såklart och batteritiden. 

Ang kameran så tycker jag nog att 6an är liiiite bättre.

[VSK]
12/20/14, 4:54 PM
#2

6:an har lite bättre kamera enligt tester. Men jämför man skärmarna då Samsung har Oled, så vinner Samsung med hästlängder. Det där måste ju att vara som att välja mellan pest eller kolera 😃

fsigge
12/20/14, 5:06 PM
#3

jag tycker att 5s är bättre än 6an ändå om jag aldrig har haft en 6a haha.

Frida

WilmaU
12/20/14, 5:12 PM
#4

Okej tack :)

MVH Wilma

[Jens]
12/25/14, 10:43 AM
#5

6an är klart bättre på många sätt men med det sagt så är inte 5s dålig. Det som gjorde att jag köpte 6an var skärmstorlek, kameran och batteritid. Vill du ha en med större skärm så välj 6an annars så väljer du 5s.

WilmaU
12/25/14, 12:15 PM
#6

Okej, men tror att det blir en 6a :)

MVH Wilma

Annons:
Upp till toppen
Annons: