Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 3586 ggr
MonisN
3/11/15, 5:13 PM

Vad har ni för skärmskydd?

Jag har alltid haft plast på skärmen, men på min nya 6:a så satte jag på ett skydd av härdat glas. Vilken skillnad! Upplevelsen av skärmen blev "glasklar" och en trevligare känsla när man använder den. Den var också lättare att sätta på än plasten. Rekommenderas 📱

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


Annons:
neasfotografier
3/11/15, 5:22 PM
#1

Har bara nåt billigt skit 😕 Men nästa telefon kanske jag införskaffar ett sånt du menar 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

MonisN
3/11/15, 5:27 PM
#2

Försök få tag i ett med fasade kanter, det finns visst med raka kanter också.  Jag köpte mitt i Ullared av märket Trik som marknadsförs av Proove.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


neasfotografier
3/11/15, 5:30 PM
#3

#2
Tack för tipset! 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Smålandsbrud]
3/11/15, 9:12 PM
#4

Ska införska det till min iphone 5s som snart är en månad gammal bara. Suck har dock inte råd med det än utan får ta billigt skit så länge

MonisN
3/11/15, 11:35 PM
#5

Jag betalde 49kr.  Köper man via nätet går det att hitta för ungefär samma pris :)

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


[Empisen]
3/12/15, 5:08 PM
#6

Jag har också ett skydd av härdat glas, tycker det var krångligt att sätta på bara, eftersom skyddet är exakt lika brett som själva "bildskärmen". Hade velat att det gick ända ut till kanterna. Men utöver det gillar jag det absolut 👍

Annons:
neasfotografier
3/12/15, 6:59 PM
#7

#6
Man kan ju gå in till Telia/Elgiganten osv och be dem sätta dit det åt en? 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Empisen]
3/12/15, 8:57 PM
#8

#7 Nä, känns onödigt när man kan göra det själv. Gäller att ha lite tålamod bara så blir det bra tillslut 😉

[Rebeckas]
3/15/15, 12:39 AM
#9

Jag använder också skärmskydd i härdat glas från Spigen.

MonisN
4/14/15, 10:42 PM
#10

Jag tyckte det var väldigt lätt att sätta på och få det bubbelfritt. Mycket svårare att sätta på ett plastskydd.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


kissidor
4/17/15, 10:07 AM
#11

håller helt med, härdat glas (tempered glass om man vill söka på ebay.co.uk eller amazon.co.uk för större utbud och lägre priser) äger. mycket lättare att sätta på med bra resultat, samt mycket bättre skydd och mycket bättre känsla.

enda nackdelen är att de kan ju bara göra dem helt plana, så har skärmen en liten avfasning/radie längs kanten (har iPhone 6:orna det? det kan isf vara därför det inte går ända ut som empisen skriver i #6) så måste de antingen göra skärmskyddet lite mindre eller så kommer det inte att häfta vid längst ut. tror inte att det lossnar dock, men det ser oroväckande ut.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Smålandsbrud]
4/17/15, 11:53 AM
#12

Har härdat glas skärmskydd skaffade det till min nya funkar super dock skit under och på men jaja skyddar i alla fall skärmen på min iPhone 5s :)

Upp till toppen
Annons: