Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 3470 ggr
Officielle
2015-03-12 14:23

Iphone 6.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska snart skaffa en ny mobil och funderar på att skaffa antingen iPhone 6 eller 6 plus. Vilken tycker ni är bäst(storleksmässigt)? 

Undrar sedan hur det är möjligt att få sin 6 såhär svart? Tycker personligen att "space grey" är superful och skulle mycket hellre vilja ha en helsvart mobil. Är det möjligt?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Annons:
neasfotografier
2015-03-12 14:30
#1

Jag tycker personligen att 6 plus är alldeles för stor. Ser massor med de gigantiska telefonerna mot örat så det ser ut som de går och pratar i en iPad i princip - inte snyggt tycker jag. Ser bara dumt ut i mina ögon 🙂

Sen finns det skal som är helsvarta, för rekommenderar skal till iPhone oavsett vad för telefon man har. Framförallt till 6an då hela baksidan är i aluminium och krävs alltid en liten gnutta handsvett för att den inte ska glida ur handen jämt och ständigt 🙂 Då får man bättre grepp med ett skal 👍
Finns tunna och enkla skal som inte "förstör" telefonens utseende.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Officielle
2015-03-12 14:33
#2

#1 Jo, tycker också att det liknar en iPad mer!

Har en 5 nu men har inget skal på den för tillfället. Om du hittar ett skal som gör baksidan svart som på bilden ovan(till iPhone 6) får du gärna länka! :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

neasfotografier
2015-03-12 14:42
#3

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

bellan63
2015-03-13 05:07
#4

Jag har nyss köpt en 6 plus och är helnöjd med den. Men jag använder den mer till annat än som telefon så jag tycker den stora skärmen är toppen.

[Rebeckas]
2015-03-15 00:36
#5

#4 Samma här (använder den mer som handdator än telefon). Kanske inte smidigast men man vänjer sig snabbt vid den stora skärmen. Batteritiden är grym också. Tar aldrig med mig Laddare men ser folk som pluggar in sin iPhone 6.

Zynell
2015-03-19 17:29
#6

Jag har också en Iphone 6 plus och jag älskar den! Genom att ha den större modellen slipper jag ha en surfplatta och gillar man att spela spel eller läsa böcker på sin mobil så tycker jag att plus modellen är att föredra.

Annons:
Officielle
2015-03-19 20:00
#7

#6 Okej, dock har jag redan en surfplatta men förstår vad du menar. :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

FjantYoda
2015-03-20 19:38
#8

köpte 6+ direkt den släpptes, hade 5s före och har nog faktiskt aldrig tyckt den var för stor, förutom om jag försöker ha 100 grejer i händerna samtidigt samtidigt som jag försöker få ordning på hundens koppel och hitta nyckeln i fickan  samtidigt men då är allt för stort. 

Jag valde 6+ pga batteritiden, sitter ofta och surfar via mobilen dessutom så då är det extra skönt att ha en stor skärm :)

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Officielle
2015-03-25 17:14
#9

Nu är frågan, space grey eller white/gold? 🤔

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Michaela-N
2015-04-02 18:45
#10

Jag stod och valde mellan 6 och 6+, bestämde mig dock fort för 6, fick prova att hålla en 6+ i handen hos en Tele2-butik och den var alldeles för stor för mig. ;)

#9 Omöjligt för någon annan än du själv att bestämma, det är helt upp till dig! Jag valde guld men idag hade jag valt space grey, tycker baksidan på guld är så ful haha!

Upp till toppen
Annons: