Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1700 ggr
[Smålandsbrud]
3/21/15, 7:32 AM

Svårt att hitta bra hörlurar till iPhone

Jag hittar aldrig bra hörlurar till iPhone i vanlig plop in modell som sitter skönt eller ha bra ljud då bas. Hittar bara on ear som har bra bas fastnat för en modell inom on ear. Men vill även ha plopp in hörlurar för ibland kan det vara skönt tex när man cyklar. Vill inte ha för dyr modell samtidigt vara mitt krav vara bra bas. Lyssnar mest på dunka nämligen

Annons:
Lilolizeit
3/21/15, 7:47 AM
#1

Jag tycker creative har bra in-ear hörlurar med bra bas. Håller ljud utifrån ute och håller ljudet från hörlurarna i öronen/stör inte alla runt om kring. Brukar vara bra pris på dom också..

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

[Smålandsbrud]
3/21/15, 8:18 AM
#2

ska kolla

Martin
3/21/15, 8:50 PM
#3

Lånar den här tråden då det handlar om samma sak, fast tvärtom.

Någon som har tips på bra lurar (inte in-ear) som funkar även om man t.ex. cyklar eller löptränar?

Har läst om en modell som fått bra betyg i en tidning men kan inte för mitt liv hitta den igen.

mvh Martin

Niklas
3/23/15, 12:50 PM
#4

#3: Funkar inte Apples EarPods till det?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Martin
3/23/15, 9:27 PM
#5

#4 Jo, men de är ju in-ear (eller är jag fel på det med det begreppet?). Jag vill alltså ha ett par jag inte pluggar in i öronen, vill helst inte vara helt utstängd från omvärlden. Det är förvisso skönt när man tränar att kunna stänga ute allt annat, men med tanke på hur folk kör och cyklar i den här stan vill jag ha lite koll på vad som händer runtomkring :)

mvh Martin

Niklas
3/24/15, 9:29 AM
#6

In-ear uppfattar jag som de där som pluggar igen örongången med en liten gummikrage. Men då vet jag vad du menar. Over ear-lurar då? Det använder jag för att dels stänga ute ljud omkring mig och dels inte störa andra. Sony MDR-7506 Professional heter mina.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Niklas
3/24/15, 9:32 AM
#7

http://www.amazon.com/Sony-MDR7506-Professional-Diaphragm-Headphone/dp/B000AJIF4E De har fått 4,5 stjärnor av 5 av nästan 2.000 personer på Amazon.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Martin
3/25/15, 8:11 AM
#8

De ser bra och sköna ut, i hemmets lugna vrå. Kanske även om man springer. Men jag ville ju inte stänga ute annat ljud, det var det som var vitsen. Får fortsätta bläddra i mina tidningar :) Det är nog en form av on-ear om jag minns rätt, men som ändå satt stabilt och bra.

mvh Martin

Niklas
3/25/15, 10:18 AM
#9

Ah, såna har jag ingen koll på.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

iPhone4s
3/26/15, 11:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Kollat Koss Porta Pro?

Upp till toppen
Annons: