Annons:
Etikettappar
Läst 3272 ggr
Duvethon
4/22/15, 4:27 PM

Kan inte uppdatera appar i iPhone

Jag har haft min iPhone 5 i snart två år, abonnemanget går ut efter sommaren. Jag har börjat märka att batteritiden är dålig, den dör vid 50% och sen måste jag ladda upp den, då har den 1% osv. Men det största problemet är att jag inte kan uppdatera appar, när jag går in på AppStore och klickar på "uppdatera app" så öppnas endast appen, utan att uppdateras. Nu kan jag inte ens öppna Snapchat,  då jag måste ha den nya versionen för att använda appen. Jag har raderat en del appar så att minnet ska räcka, det är alltså inte det som är problemet…

Jag har också försökt att uppdatera mobilen, dock är mitt minne fullt och jag behöver isåfall föra över mina bilder till datorn (tycker det är tråkigt, vill gärna ha de på mobilen) tror ni att det kan vara problemet, att jag inte har uppdaterat till nya iOS? Och vad är det smidigaste sättet, att föra över alla bilder till dator eller annat?

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Niklas
4/22/15, 4:48 PM
#1

Har du startat om telefonen? Håll in hem- och av-knappen tills vita Apple-loggan syns.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Duvethon
4/22/15, 5:10 PM
#2

#1 Ja, jag har försökt med det mesta. Gillar apples produkter men blir förbannad när det alltid ska krångla..

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Niklas
4/23/15, 10:55 AM
#3

Har du provat att uppdatera iOS via iTunes? Då krävs det nämligen inte lika mycket ledig plats.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Duvethon
4/23/15, 12:43 PM
#4

Jag har löst det nu. Gick in på AppStore och klickade på "Köpt" sen klickade jag på den appen jag ville uppdatera, den öppnades och började uppdateras därifrån istället. :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Niklas
4/23/15, 1:37 PM
#5

Vad bra. Tack för att du delade med dig av lösningen! Det kan hjälpa andra med liknande problem.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: