Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 3256 ggr
lollynonna
4/29/15, 8:52 PM

Frågor om iPhone

Hej! Får hem min första iPhone imorgon eller på måndag. Var kan man köpa Laddare billigt? Är det samma Laddare på iphone 5s som på iphone 6? Har köpt en 6:a. Vad är alla olika iOS som alla snackar om? Fattar ingenting haha. Och får man den nyaste versionen av iOS eller måste man typ ladda ner det själv? Ja,jag undrar det mesta om  iPhone helt enkelt x)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Niklas
4/30/15, 9:02 AM
#1

Laddare följer med när du köper iPhone, men annars kan du köpa Apples Laddare hos Apple, på Elgiganten, Clas Ohlson och massor av andra ställen. Det är samma Laddare till iPhone 5S som till iPhone 6. iOS är operativsystemet i iPhone. Det brukar vara senaste versionen installerad när man köper ny telefon. I annat fall är det enkelt att uppgradera till aktuell Version.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

lollynonna
4/30/15, 4:20 PM
#2

#1 Ja jag vet men tänkte ha två stycken laddare:) Okej bra;) 

iOS, många säger att de har haft problem med det,vad är det för problem?:0

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Niklas
4/30/15, 4:55 PM
#3

Det vet jag inte. Vad säger de att de har haft problem med?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

FjantYoda
5/1/15, 3:43 PM
#4

Var det inte någon uppdatering som kom som krånglade endel, men då drog ju apple tillbaks den och släppte en ny som funkade bra, jag har hittills inte haft några problem med operativsystemen som jag kan komma på :)

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Niklas
5/2/15, 8:32 AM
#5

Det är klart att det av och till har varit buggar i iOS. Senaste versionen, iOS 8.3, tycker jag fungerar rätt bra i iPhone.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Jens]
5/9/15, 8:03 AM
#6

Jag får hålla med Niklas att 8.3 funkar väldigt bra. När 8.0 släpptes så var det en hel del krångel men nu är dessa åtgärdade och 8.3 funkar bra.

Annons:
lollynonna
5/9/15, 10:21 AM
#7

Ja Jag har fått igång den nu och har haft de i ca en vecka,och allt funkar bra!:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
5/31/15, 4:52 PM
#8

Att radera appar känns alldeles för lätt, trycker man bara på krysset eller måste man radera på något mer ställe också? För att jag har bara 16 GB och vill spara lite på utrymmet;/

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Jens]
5/31/15, 5:04 PM
#9

Det är så lätt att radera appar. Vad som kan ta plats är svårt att säga för det kan bero på många saker men om du går till Inställningar > Allmänt > Användning > Hantera lagring. Där finner du bovarna som tar plats på din telefon.

lollynonna
5/31/15, 6:28 PM
#10

#9 Så att det är bara så lätt alltså? Det känns FÖR enkelt haha😛

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Jens]
5/31/15, 6:38 PM
#11

Så är iPhone, inga krångel. ;)

lollynonna
5/31/15, 6:41 PM
#12

#11 Vilken tur 🤪

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: