Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1879 ggr
hannaj98
2015-05-17 01:17

Billiga laddare till iPhone 4

Efter att gjort sönder 2 dyra Laddare till min iphone 4 på en månad är jag trött på att lägga massa pengar på Laddare. Kan tillägga att den jag hade innan det höll över ett år, brukar inte göra sönder dem. Men för ca en månad sen köpte jag en usb sladd för 129 kronor tror jag, började glappa efter 2 dagar, åkte och bytte den och ett par veckor senare la min nya Laddare av helt. Orkar inte åka tillbaka och tjata på dem då de kommer tro att jag gjort något med den eftersom jag redan bytt den en gång. 

Men iaf. Det finns ju jätte billiga på internet från 15 kronor. Det låter väldigt lockande för mig, men dock har jag hört att dessa tydligen ska vara farliga. Någon som vet? Eller testat en? Är någon "fake" Laddare bättre än någon annan?

Det är alltså bara usb sladden jag behöver. Adaptrar har jag flera som funkar.

Annons:
[Jens]
2015-05-17 07:58
#1

Ja, köp inte billigt skit är min rekommendation men jag förstår din frustration över att de går sönder så lätt även om jag inte har råkat ut för det. Niklas som är Sajtvärd och skrivit om en sladd som inte går sönder i första taget och det kostar en liten slant men verkar vara värt varenda öre.

http://ipad.ifokus.se/discussions/55436558ce12c4530a00122b-basta-lightning-sladden-till-ipad-och-iphone?discussions-1

Niklas
2015-05-17 08:34
#2

#0: Innan du köper en ny sladd tycker jag att du ska se efter att det inte sitter damm eller annat skräp i kontakten och att den inte är skadad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: