Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 1262 ggr
Skogsraah
7/7/15, 10:59 AM

Ljudet fungerar men iPhone-skärmen är död

Nu har det gått två dagar som min iphone 5 är helt död, förutom ljudet! Den är helt svart och går inte att återställa med några knappar på något sätt, men det plingar till om jag får ett meddelande. 

Vad kan vara fel? Finns det något mer jag kan prova hemma? Tycker det är så märkligt. Har väntat ut att den ska ladda ur för att försöka starta upp den igen, men nu när jag tror den är urladdad fungerar det inte ändå. Är det bara att lämna in den eller?

Sjukt tacksam för hjälp!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
[Jens]
7/7/15, 9:19 PM
#1

Har du provat att hålla ner hemknappen samtidigt som av/på-knappen tills telefonen startar om. Det kan ta ca 20-30 sekunder innan du märker att telefonen startar om. Gör det när du förstår att den är igång så att säga.

Skogsraah
7/7/15, 10:36 PM
#2

#1 Jo jag har provat det. Kruxet är dock att av/på-knappen är sönder. Så svårt att veta om det hade funkat…

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

[Jens]
7/8/15, 6:39 AM
#3

Ajdå så av/på-knappen är trasig. Du får nog lämna in telefonen.

Upp till toppen
Annons: