Inställningar

Stendöd IPhone 5 - köpa ny Iphone 6

2015-08-06 07:04 #0 av: Intrifast

I onsdags 'dog' min Iphone 5 och jag tänker nu köpa en ny IPhone 6. På Itunes har jag en säkerhetskopia lagrad från förra veckan.

Går det att överföra min (gamla) säkerhetskopia till min nya Iphone?                             Är det någon vits med att försöka återställa denna på min nya telefon? Eller skall man starta om från scratch...?                                                                                                                        Något annat jag bör tänka på? Tips & tricks?

Anmäl
2015-08-06 08:28 #1 av: Niklas

Du kan återställa den nya iPhone från säkerhetskopian av den gamla. Då får du med alla appar, data och inställningar.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2015-08-06 19:34 #2 av: B0d1n

Jag köper reservdelstelefoner, om du vill sälja av din iphone för en peng så maila: mattis99@me.com

Anmäl
2015-08-07 08:47 #3 av: Intrifast

Det enda problem jag hade var att jag hade en senare version av IOS på ITunes (PC) än i mobilen. Så det gick inte att överföra säkerhetskopian förrän jag uppdaterat min nya mobil till IOS 8,4.

Men nu är jag "Up & Running" igen.... Tack för hjälpen.

Anmäl
2015-08-07 16:12 #4 av: adress

@Intrifast
Vad menar du med att " den dog "?
Går den inte att starta över huvud taget ?
Vad har du för IOS i den - när du gjorde senaste uppdateringen / säkerhetskopia på iTunes ?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.