Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 1992 ggr
Cazzos
9/18/15, 1:39 PM

AKUT iPhone 6 hakat upp sig?!

Hej, jag var inne på youtube med mobilen och råkade komma åt fliken ovanifrån (som drar ner notiser m.m.) men den fastnade på ungefär mitten av skärmen och har varit fast där ett tag nu, ca 30 minuter.

Alla knappar fungerar men touchen funkar inte utanför aktiviteterna inom fliken, om ni förstår vad jag menar?  Om jag försöker stänga av telefonen så är ju fliken i vägen så jag kan inte göra någonting.

Jag bad min kompis ringa mig och då kunde jag använda touchen och svara samt lägga på. Men sen funkar det inte alls.

Jag uppdaterade till iOS 9 imorse, har aldrig haft problem med telefonen sen jag skaffade den i maj. Vad ska jag göra?!


Annons:
Kevsterrr
9/18/15, 1:51 PM
#1

Vänta tills telefonen dör kanske, om ingen lösning kommer fram? För batteriet dras väl fortfarande?

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Stephanie
9/18/15, 1:52 PM
#2

Kan du inte starta om telefonen genom att hålla in hemknappen och avstängningsknappen samtidigt?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Cazzos
9/18/15, 2:00 PM
#3

#1 Det kommer att ta allt för lång tid tror jag 😂

#2 Jag hade INGEN aning att man kunde stänga av telefonen så! Nu funkar den som vanligt igen! Tack, du är guld värd 😍


Stephanie
9/18/15, 2:06 PM
#4

Vad bra! 🙂 Håller du kvar knapparna och släpper när apple-äpplet syns igen så gör du en Omstart.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Upp till toppen
Annons: