Annons:
Etikettnyheter
Läst 2680 ggr
adress
9/28/15, 4:40 PM

iPhone 6S och + släpps i Sverige 9 oktober

Idag meddelar Apple att dom nya modellerna av iPhone 6 S och 6S+ släpps i Sverige den 9:e oktober. Flera teleoperatörer börja förhandsbokning - natten mellan 1 och 2 oktober. Slutet denna vecka med andra ord.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Annons:
Niklas
9/28/15, 6:08 PM
#1

Kul! Tack för informationen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

adress
10/2/15, 12:43 AM
#2

Då var det beställt en ny iPhone6S Plus i guld. Har alltid haft vanlig iPhone. Skall bli intressant att prova en Plus. Beställningen var smidig på Telia - för en gångs skull. Man registrerade att man var intresserad av att förbeställa kl 00:01 - därefter fick man ett slumpvis turnummer när tiden var inne. Väntade 10 min till 00:11 - sedan var det min tur. Efter 3 min var det klart. Kommer på posten till den 9/10 (fredag) då oficiella släppet är i Sverige. Man kan även välja att hämta i butik. Men då får man köa - även om man har en reserverad för avhämtning. Har kört Telia 3 år i rad nu - det fungerar perfekt. Alla iPhone är dessutom olåsta. 📲

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

FjantYoda
10/2/15, 12:56 AM
#3

Här blev det iPhone 6s Rose Gold 64 gb, har i nuläget plus och satt och velade mellan vanliga och plus nu, det som talade för plus var batteritiden men smidigheten talade för vanliga.

https://www.instagram.com/aros_yoda/

Starfall
10/2/15, 9:29 AM
#4

Har förbeställt en 64gb i färgen Rose gold ! Älskar att iPhone äntligen börjar införa lite färg på sina fåner ;)

adress
10/2/15, 10:48 PM
#5

#3 Tänkte prova på och vara lite "osmidig" för en gång skull. Har haft " vanlig" iPhone sedan 2007 - och bytt varje år - så prova på. I värsta fall får jag plocka fram min iPhone 6 igen. 😇

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

catcult
10/7/15, 6:34 AM
#6

Jag har Tre som operatör och vill verkligen ha den nya iPhone, problemet är att jag måste pröjsa över 200 kr mer i månaden och till råga på allt förlorar mitt abb. som är mycket fördelaktigt. I dagsläget har jag 10 GB surf/mån och vill jag ha den nya måste jag degradera till 6 GB. :( Är det lönt att ringa dem och förhandla?

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
Niklas
10/7/15, 9:21 AM
#7

Det skadar inte.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

FjantYoda
10/7/15, 1:57 PM
#8

Någon som fått nått om när eran kommer bli levererad? Halebop brukar ju vara duktig på att skriva ut det i förväg men ikket!

https://www.instagram.com/aros_yoda/

adress
10/7/15, 3:23 PM
#9

#8 Fredag med posten.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Woodland
10/11/15, 4:30 PM
#10

Fick min i fredags! 6S+ 😃😃😃  Tele2

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

FjantYoda
10/12/15, 12:06 AM
#11

åh lyx! min skickades i torsdags men bor uppe i norra delarna av landet = går inte riktigt på en dag att leverera hit… hoppas få den imorgon!

https://www.instagram.com/aros_yoda/

lollynonna
10/14/15, 7:25 PM
#12

Men vänta nu. Rose gold finns ju på vanliga iphone 6 också?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

adress
10/14/15, 8:48 PM
#13

Rosé Guld kom med iPhone 6S och plus vad jag vet. Först kom  Watch i den färgen - sedan iPhone. Däremot har det sålts 3:e part i rosé av 6. Det var ju färgen som var en nyhet på.senaste eventet hos Apple.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Annons:
lollynonna
10/14/15, 9:38 PM
#14

#13 jaha! Jag har sett många vanliga iPhone 6 rosé gold, trodde att det kom då det släppte 6:an.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: