Annons:
Etikettinställningar
Läst 22697 ggr
Moamoaa
11/14/15, 10:49 PM

Autolåset funkar inte i iPhone

Jag märkte innan att min mobil stängdes av hela tiden när jag inte rörde skärmen och såg att autolåset var på 30 sekunder. Jag klickade på det för att ändra men jag kunde inte komma in. Allting är lixom "ljusgrått" på den fliken och jag kan inte ändra det. Vet inte vad jag ska göra :/ Såg på internet något om exchange konto eller något liknande men jag har bara outlook och något annat på O så jag vet inte vad det kan vara :(

Annons:
Kille77a
11/14/15, 10:49 PM
#1

Byt då

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Moamoaa
11/14/15, 10:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5
Moamoaa
11/14/15, 10:51 PM
#6

Oh herregud.. De kom bara lite sent men aa det var det jag mena..

Annons:
Moamoaa
11/14/15, 10:53 PM
#7

Byta vadå? Kan ju inte klicka på det

[Jens]
11/14/15, 10:56 PM
#8

Du har telefonen i strömsparläge. Stäng av det och ladda upp telefonen igen så ska det nog lösa sig. Om jag inte minns fel så ska man gå till Inställningar > Batteri > Strömsparläge.

Moamoaa
11/14/15, 10:56 PM
#9

Tack :)

[Jens]
11/14/15, 10:57 PM
#10

Vassego =)

Zpookey
11/17/15, 10:14 PM
#11

När du når 20% så får du en fråga om strömsparläget ska aktiveras. Då blir det automatiskt 30 sekunder innan skärmen stängs av, just på grund av att telefonen ska spara batteri, eftersom att den upplysta skärmen drar rätt mycket. Vidare så hämtas inte heller mail och annat, automatiskt under tiden du har strömsparläget igång.

Apple's new Low Power Mode reduces power consumption by turning off certain features, including mail fetch, background app refresh, and automatic downloads. In addition, some visual effects are reduced or disabled to squeeze more out of the device's battery. Low Power Mode is also said to affect networking capabilities to boost uptime.

Upp till toppen
Annons: