Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1214 ggr
Andreas.
2016-01-16 20:44

Problem med inkommande samtal IPhone

Har problem med inkommande samtal på IPhone 6s. Får sms att någon försökt nå mig. Hade även samma problem på tidigare 4s. Trodde det skulle hjälpa att byta. Någon som haft/har samma problem? Hittat lösning?

Annons:
[Jens]
2016-01-16 20:54
#1

Har du pratat med din teleleverantör för det låter mer som problemet ligger hos dem och inte i din telefon. Har du bytt sim-kort någon gång? Har du provat att göra en ren ominstallation på din telefon?

Andreas.
2016-01-16 21:21
#2

Har ett nytt sim på gång i nästa vecka. Finns flertalet personer i min omgivning med samma bekymmer. Har varit i kontakt med min leverantör, de vill inte riktigt kännas vid att de har detta bekymmer men märker på dem att de tycker det känns jobbigt när jag ringer dem. Ominstallation får jag väl tests på om nytt sim inte fungerar men ju fler jag pratar med desto fler säger: "Ja jag får också sms om missade samtal". Kan ju inte vara en slump..

[Jens]
2016-01-16 21:37
#3

Nej, det känns inte som en slump utan det är säkerligen leverantören och inte mobilen är min starka gissning. Det brukar vara det. Ni får ligga på mer för det är inte okej att ha en sådan dålig teleleverantör.

Andreas.
2016-01-16 21:49
#4

Är som en igel Jens 👍😄

Denna kommentar har tagits bort.
[Jens]
2016-01-16 22:25
#6

Toppen 😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: