Annons:
Etikettitunes
Läst 2711 ggr
[Zofiaz]
4/21/16, 5:28 PM

Kräver nyare version av iTunes

Hejsan
Jag ska överföra en säkerhetskopia från min dator till min nya iPhone. Men när jag kopplar mobilen till datorn får jag upp en ruta som säger att enheten kräver en nyare Version av iTunes, dock så säger iTunes att det redan är den senaste versionen (12.1.2). Hur går jag tillväga?
Är en pc jag arbetar med som är uppdaterad till Windows 10.

Annons:
[Jens]
4/21/16, 5:39 PM
#1

Hmm, det var märkligt för när jag tittar på iTunes hemsida så står det att den senaste versionen av iTunes är 12.3.3 ? När du gör en säkerhetskopia, gör du det genom att spara kopian på datorn eller till molnet iCloud?

Om det är så att du endast gör en säkerhetskopia till icloud-molnet så kan jag råda dig att du gör en säkerhetskopia till icloud-molnet via din telefon (Inställningar > iCloud > Säkerhetskopia) och när du väl har gjort detta så avinstallera iTunes på din dator helt och sedan installera programmet igen på nytt.

[Zofiaz]
4/21/16, 5:47 PM
#2

Jag har gjort en itunes-säkerhetskopia, då det inte fick plats i en iCloud säkerhetskopia

[Jens]
4/21/16, 6:08 PM
#3

Har du åtkomst till en annans dator så gör en säkerhetskopia på den datorn med senaste iTunes. Sedan gör det som jag skrev ovan i andra stycket och  återställ din iTunes.

adress
4/22/16, 12:03 PM
#4

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Upp till toppen
Annons: