Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 2656 ggr
iphone
6/5/16, 11:08 PM

Anteckningar

Hej. Har på ngt sätt förlorat alla mina anteckningar. Har provat via iCloud.com, men hittar ingen vettig hjälp där. En iPhone 5s som i övrigt fungerar perfekt. Någon som vet hur man hämtar tiilbaka dem?

Annons:
[Jens]
6/6/16, 9:29 AM
#1

Om du inte har dem kvar på iCloud.com så lär de inte finnas kvar. Däremot så har du en chans att rädda dem genom att återställa telefonen till den senaste säkerhetskopian.

iphone
6/6/16, 9:59 AM
#2

Hej. Hittade dem när jag gick in på Outlook "notes" på datorn. Då blir ju frågan istället hur jag för över dem från "notes" i Outlook till iPhone? Finns inget"notes" i iOS verisionen av Outlook. Mvh

[Jens]
6/6/16, 10:06 AM
#3

Detta program kan du hjälpa dig. Du har 7 dagar på dig ;)

http://www.akruto.com/get-akruto-sync/

FjantYoda
6/7/16, 10:38 PM
#4

Har samma problem, skitkul när jag skrivit upp schemat för nya jobbet som anteckning för att alltid ha med…

Var tusan hittade du?

https://www.instagram.com/aros_yoda/

[Jens]
6/8/16, 6:58 AM
#5

Det är bra om man ser till att använda sig av en kalender och inte flera i telefonen. Så fort du t ex lägger till en extra e-post såsom outlook, hotmail, gmail så skapas det ytterligare en kalender i din telefon och då måste man se till att inaktivera kalendern om man inte ska använda den.

I det här fallet så har användaren 'iPhone' mixat outlook kalender med iclouds kalender. För att enbart använda outlook kalender så får man stänga av de övriga kalendrar.

adress
6/8/16, 10:10 PM
#6

Pratar vi kalender eller anteckningar - eller både och.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Annons:
crille1993
6/9/16, 10:45 AM
#7

Håll inne appen och sen tryck på krysset

adress
6/9/16, 9:53 PM
#8

#7 Då försvinner appen och programmet. Vad vill du mena med det ? Ställer verkligen till det.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

[Jens]
6/10/16, 5:57 AM
#9

#6 Vi pratade först om Anteckningar men sedan blev det både och =) men det viktigaste är att problemet löste sig för TS.

Upp till toppen
Annons: