Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 1610 ggr
Hallonsmurfen
2016-06-13 07:57

Säkerhetskopia från 5c till 4

Om jag har gjort en säkerhetskopia av min iPhone 5c, kan jag då på något sätt överföra den till min iPhone 4 så att jag får mina bilder och anteckningar och appar på fyran?

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Niklas
2016-06-13 10:47
#1

Om du har samma Version av iOS på dem bör det gå. Annars inte på något enkelt sätt.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Hallonsmurfen
2016-06-13 17:08
#2

Jag tror tyvärr inte det är samma Version på dem. Det enda jag egentligen bryr mig om är anteckningarna och bilderna, allt det andra kan jag få tag i på nytt. Problemet som jag har är att jag kan inte använda femman, den går inte att låsa upp. Kan jag på något sätt få tag i bilderna och anteckningarna? Jag har iCloud kopia av telefonen och jag gjorde 'kopia på datorn' också eller vad det hette. Jag kan (om det inte märks haha) alltså ingenting alls om sånt här, men det jag undrar är helt enkelt om någon kan förklara för mig hur jag kan få tag på anteckningarna och bilderna på femman, jag behöver inte kunna få över dem till fyran, det räcker med att få dem till datorn. Tack på förhand! 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

Niklas
2016-06-14 09:23
#3

#2: Har du loggat in på iCloud.com och tittat vad som finns sparat där?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Hallonsmurfen
2016-06-14 10:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3 Mina kontakter och påminnelser finns där, men inte bilderna och när jag ska gå in på anteckningar får jag upp rutan som bilden visar. Jag kan tillägga att jag möjligtvis har möjlighet till en iPhone 5s om vi lyckas få igång den på rätt sätt, om det gör situationen lättare

Medarbetare på Pokémon iFokus

Niklas
2016-06-14 11:27
#5

#4: Om iPhone 5S har samma iOS-version som 5C bör du kunna återställa den till kopian.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Hallonsmurfen
2016-06-16 13:43
#6

Jag tror allt är fixat nu, det verkar funka som det ska! Tack för all hjälp! 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Niklas
2016-06-16 14:20
#7

Vad bra.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: