Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Appar Inställningar Tillbehör Spel iOS Nyheter Utveckling iPod iPad Apple Watch Apple CarPlay iTunes Apple ID Tips Musik Foto & film Problemlösning Varningar Övrigt om iPhone/iPad/iPod
Appar

Min första App på Appstore. :)

2016-07-31 01:33 #0 av: Zpookey

https://itunes.apple.com/se/app/2do-nothing-else/id1139014724?mt=8

En att-göra-lista som bara har en uppgift...att vara en att-göra-lista utan en massa extrafunktioner som inte används.
Och på grund av att den inte är fylld med en massa annat så startar den på nolltid. :)

Jag lyssnar gärna på eventuella förändringar ni skulle vilja ha.
Men det är enkelheten och snabbheten som är den primära funktionen.

Anmäl
2016-07-31 07:18 #1 av: _Fisken

Grattis! Behövde den genomgå nån form av kvalitétskontroll innan den  fick publiceras där?

PS/ Enkelhet med fokus på EN funktion är att föredra framför alla program som kan allt. 

Anmäl
2016-07-31 08:40 #2 av: [Jens]

Ärligt talat så minns jag inte vilken som blev den första appen. En-att-göra-lista är alltid trevligt att ha och jag tycker dock att Påminnelser är en bra funktion i iPhone så jag tog bort de andra apparna som jag använde tidigare och en av dem var inte 2DO.

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-07-31 11:05 #3 av: Bribul

Men man vill gärna boka av det man gjort. Ser inte att man kan det (efter en snabb titt)

Anmäl
2016-07-31 15:43 #4 av: adress

##3
Svep till vänster efter uppgiften - så försvinner den ( delite i rött )

Anmäl
2016-08-03 08:05 #5 av: Niklas

#0: Grattis! Hur lång tid tog det att göra den?

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2016-08-03 09:06 #6 av: [Jens]

Aha Zpookey. Läste lite snabbt men nu förstår jag att det är en app som du har skapat. Det har jag aldrig gjort =) Stort grattis !! Glad

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-08-08 16:33 #7 av: Zpookey

Japp...den kontrolleras av Apple innan den släpps. :)

Med tanke på att jag aldrig ens gjort en iPhone-app innan så tog den några dagar.
Min andra App som också finns ute nu tog några timmar. :)
https://itunes.apple.com/se/app/r-p-s/id1139935922?mt=8

Min första nedladdade App var nog Apples egna Texas Hold'em (finns inte längre att ladda ner men jag har den kvar Glad)
Annars har jag nog tyvärr bortåt 3000 nedladdade appar genom åren...Förskräckt

Anmäl
2016-08-08 19:19 #8 av: _Fisken

Zpookey. Vad använder du för utvecklingsmiljö?

Anmäl
2016-08-08 23:42 #9 av: Zpookey

Xcode

Anmäl
2016-08-09 13:04 #10 av: adress

Fungerar bra. Skulle gärna se att en uppgift som är klar - kan vara gråmarkerad även om man "delitat". Lite som " Have Done / genomfört" . Nu finns bara alternativen att " ta bort ".
Så gärna 2 alternativ - ta bort eller ta bort helt.
Eller tänker jag fel.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.