Annons:
Etikettnyheter
Läst 1837 ggr
[Jens]
2016-09-05 20:42

Apples mobiltelefon blir en flopp!

Inom kort så kommer Apple presentera en ny telefon och det sägs bli iPhone 7 och det får mig att tänka tillbaka till 2007 när några från Mobils redaktion satt fast i dåtidens mästerverk av Nokia och Sony Ericsson.

" - Att Apple kan göra en mp3-spelare betyder inte att de kan göra en mobiltelefon. Apple vet inte ett skit om mobilbranschen "

Mer finns att läsa om ni klickar på länken och det är en kul läsning med tanke på hur stor sensationen blev när första iPhone presenterades: http://www.mobil.se/nyheter/apples-mobiltelefon-blir-en-flopp#.V824pjs19-3

Annons:
adress
2016-09-06 10:56
#1

Fanns många experter på den tiden. Köpte själv min första iPhone från USA i oktober 2007. Då var man ganska ensammen om den. Önskar man varit lika smart och köp aktier för några tusenlappar redan 1985. Livet hade varit bekymmersfritt nu 30 år senare. I morgon kopplas ATV på klockan 19 för att se om det skall bli någon uppgradering av hårdvara. Mjukvara är nog närmare 100% att jag gör.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

[Jens]
2016-09-06 15:44
#2

Ja, jag kommer nog avvakta när det gäller telefon men dock på den ena datorn kommer jag uppgradera för att se att det är stabilt nog.

Upp till toppen
Annons: