Problemlösning

Byta skärm?

2016-10-29 19:46 #0 av: Gladasvampen

Har en iphone 6 som jag har haft i snart två år och är supernöjd. Tyvärr så har skärmen spruckit, inte just över själva "skärmen" utan den är helt krossad vid hem-knappen och vid selfie kameran. Är det värt att byta skärmen? Är student och har inte så mycket pengar, men den krossade sidorna stör mig och de börjar falla bort. Eller ska man långsamt börja fundera på en iphone 7? :)

~ Jultiden.blogg.se ~

Jultiden, en julblogg fylld med recept på cupcakes, pyssel och nageldekorationer 

Anmäl
2016-10-29 20:01 #1 av: [Jens]

Du råkar inte ha drulleförsäkring?  Se över dina försäkringar du har så kanske det löser sig? 

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-10-29 20:03 #2 av: [Jens]

Man kan även ringa Apple Support och höra med dem vad de tycker att man kan göra med telefonen.

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-10-29 20:38 #3 av: adress

Jag skulle om jag var du åka till Täby och Apple Store. Då får du besked direkt - och kan avgöra vad som är bäst. Försäkring som Jens nämner är det första valet - men kan vara bra att ha ett kostnadsförslag då. Lycka till.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.