Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1379 ggr
Frosstis
1/24/17, 12:05 PM

Föra över bilder

Hej! Jag har över 4000 bilder på min iphone 6s och vill rensa bland mina bilder och föra över till min macbook pro. Jag har försökt två gånger för någon vecka sen att koppla in telefonen till datorn och markera alla bilder, avmarkera dom som jag vill ha kvar på telefonen och sedan trycka på föra över till datorn och radera på telefonen, men båda gångerna funkade det inte och typ 20 bilder fördes bara över. 

Jag har tillräckligt med minne på datorn.

Kan jag typ föra över alla bilder till datorn och trycka att de raderas från min telefon, och sedan föra tillbaka dom jag vill ha på något sätt?

(postar även på mac ifokus)

Annons:
Niklas
1/24/17, 12:07 PM
#1

#0: Prova att göra om överföringen men markera alla bilder i Bildöverföring och välj att de inte ska raderas från telefonen. Lyckas det kan du radera dem från iPhone för hand sen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Frosstis
1/24/17, 12:09 PM
#2

#1 Tack, men jag är liksom lite för lat för att göra så, annars hade jag redan gjort det. För det skulle ta hur lång tid som helst att gå igenom..

Niklas
1/24/17, 12:10 PM
#3

Tar det inte lika lång tid att göra det i Macen? I iPhone kan du markera massor av bilder genom att svepa över dem.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Frosstis
1/24/17, 12:14 PM
#4

Jo jag vet inte men det känns enklare att göra det i macen..

Niklas
1/24/17, 1:19 PM
#5

Okej.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Zpookey
2/10/17, 4:08 PM
#6

Sätt i sladden mellan din Mac och iPhone.
Starta sedan programmet "Bildinsamling" och kopiera över bilderna till valfri mapp.

Bildinsamling startar du genom att klicka på förstoringsglaset och skriva Bildinsamling.

Annons:
Upp till toppen
Annons: