Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 2184 ggr
Tatepeters
2/27/17, 6:32 PM

Akut hjälp med mobil: Allt är borta!

Jag har länge inte haft särskilt mycket lagringsutrymme på min mobil. Detta är pga alla mina bilder, så idag tänkte jag att jag skulle rensa dem.  Jag tog bort alla appar.  Men nu är alla bilder borta (vilket har hänt förut men då har de kommit tillbaka) och när jag går in på appen ''Bilder'' så kraschar det.  Det står på mina inställningar att jag har 0 lagringsutrymme, men jag har tömt allt på min mobil förutom mina bilder.  Mina kontakter togs bort och jag kan knappt få sms.  Detta har också hänt innan men då har jag löst det med att ta bort bilder men nu kan jag inte det när jag inte kommer in. Jag har inte säkerhetskopierat bilderna. Snälla hjälp!

Annons:
Niklas
2/27/17, 6:54 PM
#1

Hur tog du bort apparna? Hur vet du att bilderna är borta om du inte kan öppna programmet? Har du gjort en Omstart av iPhone?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Tatepeters
2/27/17, 7:54 PM
#2

Jag höll inne och tryckte på krysset som vanligt, men det står på inställningarna att apparna inte är borta.  Men apparna finns inte på telefonen. Jag kunde tidigare öppna programmet och då stod det 0 på bilder.  Nej det har jag inte.

Niklas
2/28/17, 7:28 AM
#3

Jag skulle börja med en Omstart. Det löser förvånansvärt många problem.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Tatepeters
2/28/17, 4:00 PM
#4

Nu kan jag inte längre starta mobilen, applemärket kommer upp precis som vanligt men sedan blir det svart.  Har testat många gånger nu.

Niklas
2/28/17, 7:07 PM
#5

Gå till en Apple Store eller butiken där du köpte den. Det låter som något för dem att titta på.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Niklas
2/28/17, 7:08 PM
#6

Har du loggat in på iCloud.com och tittat att inte bilderna finns där?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Tatepeters
4/10/17, 8:03 PM
#8

Min mobil verkar ha lagt av helt..

Niklas
4/11/17, 10:19 AM
#9

Det var tråkigt. Om du har garanti eller reklamationstid kvar kan du gå med den till inköpsstället.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: