Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 7800 ggr
Harahapsson
2017-03-30 14:32

"Kunde inte flytta brev" iPhone/iPad

Denna fråga har säkert varit uppe förrut men jag hittar den inte.

Då och då får jag upp meddelandet "Kunde inte flytta brev, Brevet kunde inte flyttas till brevlådan Papperskorg" på min iPhone 7.

Vet någon hur man kan åtgärda detta? Får samma meddelande på min iPad mini, men där är det mer av permanent art. Mailena går inte att bli av med :-(

Annons:
Niklas
2017-03-30 22:06
#1

Använder du Apples inbyggda mejlprogram? Trycker du på papperskorgen för att slänga dem?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Harahapsson
2017-03-31 08:16
#2

Jag använder Hotmail som är installerat som Outlook i Mail på telefonens "normal" Mail funktion.

Är jag inne på Alla inkorgar och det har kommit mail till min Hotmail adress och jag vill ta bort mailet, då drar jag det åt vänster och väljer Släng, då kommer detta meddelande upp och mailet lägger sig tillbaka i inkorgen som läst. Ikonen Mail visar också att jag har just nu 15 nya mail vilket jag inte har. Hoppas du förstår vad jag menar :-)

Niklas
2017-03-31 11:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Är det likadant om du trycker på mapp-ikonen och väljer papperskorgen när du har ett mejl öppet?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Harahapsson
2017-03-31 14:07
#4

Ja tyvärr. Hade hoppats på att dem skulle försvinna om jag slängde mailen på datorn, men det funkar inte heller. På datorn är mailen borta men på telefonen är de kvar. Så den synkningen gick inte heller på Hotmail.

Det som gör det hela än mer märkligt är att vissa mail går att slänga medans andra inte går att slänga.

Niklas
2017-04-03 08:11
#5

Då har jag tyvärr ingen idé om vad som kan vara fel. Har inte stött på det tidigare.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Harahapsson
2017-04-03 09:44
#6

Tack för att du försökte i alla fall :-). Ska ta kontakt med apple om detta, hoppas att de kan lösa problemet.

Annons:
Niklas
2017-04-03 10:41
#7

Berätta gärna om det får en lösning.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Harahapsson
2017-04-03 15:08
#8

Det ska jag absolut göra.

Upp till toppen
Annons: