Annons:
Etikettutveckling
Läst 1382 ggr
[SarahOhrn]
9/12/17, 9:05 PM

iPhone 8 vs iPhone X

Nu har jag tittat på pressreleasen från Apple! Och jag ääääälskar dom nya iPhone! Främst iPhone X då. Men hörde något om att iPhone X bara kommer säljas i begränsad upplaga, och iPhone 8 kommer släppas innan. Så nu är frågan om man ska nöja sig med iPhone 8 om det är så pass att man inte kommer få tag på iPhone X sen ändå och kan ju dröja rätt länge. Någon som har koll på om vem som helst kommer kunna köpa iPhone X eller om den antagligen inte kommer finnas tillgänglig för oss "vanliga" människor? Inser att priserna är högre på den, väldigt mycket högre men det är det fan värt! Kommer ni satsa på iPhone 8 eller iPhone X? :)

Annons:
Niklas
9/13/17, 8:19 AM
#1

Det har inte sagts något från Apple om begränsade upplagor så det är svårt att veta. Min plan är att vänta på iPhone X. Jag tror att iPhone 8 kommer att mätta en hel del av efterfrågan.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Zpookey
9/13/17, 10:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag blev lite besviken på iPhone X.

Hur tänkte de när de låter frontkameran vara i vägen när man tittar på film?
Det kommer att störa väldigt mycket. Det hade varit bättre om det hade varit en rak svart kant där när man spelar upp en film.

[SarahOhrn]
9/13/17, 1:53 PM
#3

Sant. Jag kollar inte film dock så lär inte va ett problem. Måste bara fundera på om det är värt 11500kr samtidigt känns inte 8an som någon stor uppgradering från 6an som jag har nu. Så mycket roligare med iPhone X

Zpookey
9/13/17, 2:28 PM
#4

Edit:

Såg nu att man själv kan välja ifall man vill att bilden ska gå hela vägen ut eller skalas ner så att "flärpen" inte är i vägen.. 🙂

Upp till toppen
Annons: