Annons:
Etikettios
Läst 1375 ggr
Titanic0414
8/13/20, 11:47 PM

iOS 14 Beta går ej att få ur telefonen

Jag har en iPhone X och för ca 1 månad sen gjorde jag misstaget å laddade ner beta versionen av iOS 14 ifrån Apples hemsida. Jag är en storspelare av Pokémon GO å det är där problemet kommer, jag vet att jag borde ha läst på innan men gör aldrig om de 😂 Pokémon fungerar inte med beta versionen och då kollade jag upp hur man får bort beta versionen å det var rätt så lätt men de fungerade inte för mig.. Provade fler sätt men inget fungerade, dagen därpå ringde jag Apple Support och dom försökte hjälpa mig men inget vi gjorde fungerade. Vi har till och med provat att ominstallera telefonen och sen ställt in den som ny telefon men beta versionen finns kvar i systemet. Så min fråga är, kan någon här ha tips jag inte provat? Något annat som kan fungera?

Annons:
Niklas
8/14/20, 2:01 PM
#1

Kan du berätta vilka saker du har provat? Jag antar att det första var att avinstallera profilen för beta-programmet under Inställningar > Allmänt > Profiler. Har du också loggat in hos Apple och gått ur beta-programmet?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Niklas
8/14/20, 2:02 PM
#2

Jag läste på lite nu. Du får vänta tills nästa riktiga Version av iOS släpps.

» Unenroll your devices


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Titanic0414
8/14/20, 3:50 PM
#3

De första jag gjorde var å läste på hur man skulle göra för att ta bort profilen å jag gjorde som de stod, sen skulle man starta om telefonen å sen skulle beta versionen vara borta. Men för mig stannade den, sen provade jag att ominstallera telefonen å de hjälpte inte. Provade också att ominstallera en gång till å ställa telefonen som ny men gick ej. Det var då jag ringde Apple Support å vi provade samma procedur fast via iTunes på datorn men utan framgång. Så tror tyvärr lite som du sen skrev att jag får vänta att jag inte kan göra mer.

Upp till toppen
Annons: