Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 12403 ggr
fliza
8/26/12, 10:50 AM

Röstmemo som ringsignal i iPhone?

Hej.

Undrar en sak,  När jag spelat in en sak i röstmemo kan man använda den som  ringsingnal eller sms singnal? Undrar hur man gör eller om det ens går.

Även om jag laddar ner en låt via sida på nätet(inte Itunes). Kan jag och i så fall hur spara den och använda som ringsignal?

Jag en 4:a

Tack på förhand. fliza Medarbetare på barnens

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
Niklas
8/27/12, 10:45 AM
#1

Det går. Den får inte vara mer än 40 sekunder har jag för mig.

Du måste föra över ljudet till iTunes. Sen högerklickar du på den och väljer Skapa AAC-version. Sen högerklickar du igen och väljer Visa i Finder. Byt filändelse på den till m4r. Därefter kan du dra filen till iTunes så att den importeras som en ringsignal. Synka över den till telefonen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

fliza
8/27/12, 6:41 PM
#2

Tack snälla Niklas. Ska försöka fast det låter lite svårt.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Niklas
8/27/12, 7:20 PM
#3

Det är inte så svårt men säg till om du fastnar.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Ribessa
9/1/12, 11:26 PM
#4

#1 När jag högerklickar kommer inte det upp något sådannt alternativ… Rynkar på näsan

Niklas
9/2/12, 9:13 AM
#5

#4: Vilka alternativ har du?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Ribessa
9/8/12, 12:01 AM
#6
Annons:
Jacke S.
6/24/16, 4:04 AM
#7

Ändra filnamnstillägget, dra till iTunes, synka med iPhone, detta är ett bra sätt. Alternativt, utan att använda iTunes, ingen längd begränsning, det är fortfarande lätt attvända iPhone röstmemo till ringsignal.

Upp till toppen
Annons: