Annons:
Etikettspel
Läst 4608 ggr
Lamina
4/8/13, 10:12 PM

Hur börja ny omgång i Tapped out för iPhone?

Jag har precis köpt min systers iPhone 4. Och det första jag gjorde var att hämta hem The Simpsons: tapped out. Har sett mina systrar spela det och ville också prova. Men jag tycks ha hamnat i min systers "stad", och är redan på lvl 14. Vill ju bygga från början… Jag har letat runt lite, både i spelet och telefonen, men hittar inte hur man startar om från början. Går det inte?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
[M Y M L A N]
4/9/13, 6:26 AM
#1

Logga in med ett eget apple-id efter att ha loggat ut hennes. Sen skaffar du appen under ditt eget id. Om du vill ha mobilen som ny kan du fabriksåterställa den. Då försvinner allt i den och du får "börja om från början" men den och då försvinner alla din systers saker i mobilen inkl appar och musik mm och du kan göra mobilen precis som du själv vill ha den.

Lamina
4/9/13, 12:20 PM
#2

Det är redan gjort, men det var ändå hennes "stad" jag fick när jag laddade ner appen. 🤔

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Niklas
4/9/13, 1:18 PM
#3

Är hon inloggad i Game center?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Lamina
4/9/13, 1:23 PM
#4

Uhm… Jag vet inte. Vet inte ens vad det är. Jag ska höra med henne.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Niklas
4/9/13, 1:25 PM
#5

Game center är en app från Apple. Längst ner på Jag-fliken ser du vem som är inloggad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Lamina
4/9/13, 3:05 PM
#6

Hon var inte inloggad på gamecenter. Däremot så var hon det på Origin, så nu har jag loggat in och kan starta mitt eget spel. Lite konstig egentligen att jag hade en användare där, kan inte minnas att jag någonsin har hör talas om det ens… *shrugs*

Men tack för hjälpen iaf. 🙂

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Niklas
4/9/13, 3:36 PM
#7

Vad bra.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: