Annons:
Etikettutveckling
Läst 5350 ggr
makeupbox
2013-06-13 21:35

När kommer nästa iPhone?

Någon som vet när nya iPhone släpps?
Jag tror (okej hoppas) att den kommer i höst, kanske september. Men har ingen aning, Apple har väll inte kommit ut med något?

Kom dock över denna artikel http://www.prisjakt.nu/pryl/tele/3691_dokumentet_som_avsloejar_nya_iphone 

och fick upp hoppet om att byta ut min spruckna fyra till en lite nyare variant. Känns nämligen segt att laga den nu trasiga fyran om det snart släpps en ny iphone som jag tänkt att köpa.

Sedan har de ju kommit ut med film osv om iOS 7 som nya iPhone antagligen kommer att ha som får upp mitt hop om att den kommer snart ;)

Annons:
[Jens]
2013-06-13 21:50
#1

Jag förmodar att iPhone 5S kommer till hösten och då kan det vara i sept/okt men det är bara en gissning. 

Den länk som du delade kunde inte visas men det är inte så noga för Prisjakt pryl är en skitsida. En av de sämsta sidorna som jag vet om som berättar information om mobiltelefoner.

makeupbox
2013-06-13 22:07
#2

Jo man får vara lite källkritisk men nu när jag så önskar att den kommer snart så vill man ju tro på allt man läser.
Tror jag ska laga min skärm iaf för det är minst tre månader jag lär behöva stå ut med att kika mellan sprickorna..

Warney
2013-06-13 23:01
#3

Förut så brukade de släppa den på sommaren men i och med iphone 4s förseningen som blev har datumet nu förskjutits mot hösten. Min chansning är att de för varje år flyttar datumet lite närmare sommaren för att till slut kunna släppa den vid samma tid som de första iphonerna.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

makeupbox
2013-06-13 23:10
#4

Så kan det vara. Jag köpte min vita vanliga fyra i början av maj 2011. Då hade den vita modellen släppts en vecka tidigare.

femman släpptes väll i september har jag för mig?

[Jens]
2013-06-14 05:39
#5

#4

Det stämmer bra med att den kom ut i september och för att laga en iphone 4 skulle kunna vara värt den tiden som är kvar tills dess för man kan ju inte vara utan en telefon så länge.

Sedan så får du ju dock en slant för din telefon om du skulle sälja den. En sprucken telefon är inte många intresserade av 😉

Upp till toppen
Annons: