Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 4776 ggr
Ariess
2013-11-02 23:06

Hur mycket minne behöver jag i iPhone?

Jag går i tankarna att inom kort uppgradera mig från iPhone 4 (16GB) till 5s, men undrar hur mycket minne jag bör satsa på?

Någon som har några goda råd att komma med, hur tänkte ni när ni skaffade era lurar?

Annons:
Martin
2013-11-03 12:52
#1

Less is more gäller varken för datorer eller telefoner :)

Jag har inte uppgraderat än (har likadan som dig idag) men jag kommer att välja 64 GB. Jag har använt ca 14 GB av min tfn idag och då har jag inte riktigt allt jag vill på den så ett större minne skall jag ha.

Jag kommer att köpa den med abonnemang via Telia och då skiljer det 30 (eller om det var 50) kr / månad på 32 och 64 och då är valet enkelt för mig i alla fall; Då blir det 64GB (vilket det dessutom är kortare leveranstid på för tillfället).

mvh Martin

Ariess
2013-11-03 23:00
#2

#1

Jag känner att jag har ungefär samma problem. Har i princip alltid fullt på minnet vilket bara leder till att telefonen blir trög och irritation från min sida. I och med att jag också tar en hel del foton är det kanske mycket lättare att helt enkelt köpa en 32 eller 64 GB, som du säger!

Jag använder för tillfället 3 som operatör, ska kika in hos dem och se om det finns något erbjudande liknande det du nämnde från Telia. 

Tack för hjälpen! 👍

Upp till toppen
Annons: