Annons:
Etikettspel
Läst 2223 ggr
Martin
12/8/13, 3:57 PM

Motorsportspel till iPhone sökes

Även om jag är helt fast i Hill Climb förtillfället (går bra men den där Cave-banan är inte enkel…) så är det egentligen bil- och MC-spel där man kör hela säsonger som tilltalar mig bäst. Inte som coach (managerspel) utan som förare.

Någon som har något förslag?

mvh Martin

Annons:
Niklas
12/8/13, 6:10 PM
#1

Det beror lite på vilka du har kört. Real Racing? Need for Speed?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Martin
12/8/13, 7:43 PM
#2

Need for Speed har jag testat några olika varianter och inte riktigt fastnat för. RR2 har jag testat och funderat på att ladda ner trean som dock fått väldigt mycket kritik.

Jag vet inte om det finns det jag söker, t.ex. att köra BTCC eller F1 eller liknande en hel säsong. Det finns ju managerspel där man sköter stallet men det är jag inte så intresserad av.

mvh Martin

Niklas
12/8/13, 8:37 PM
#3

Real Racing 3 fick kritik för att det är gratis men kostar pengar om man vill skynda på speltakten. Jag tyckte snarare att det var skönt med avbrotten för då sitter jag inte hur länge som helst i sträck. Det är nog det bästa bilspel av den typen som jag har spelat än så länge.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Martin
12/8/13, 8:40 PM
#4

#3 Då kanske man skall ge det en chans ändå alltså? Uppfattade ett par artiklar som jag läste som att man i princip inte kunde göra något om man inte betalade, bilarna gick sönder direkt osv.

mvh Martin

Niklas
12/8/13, 10:48 PM
#5

Det tycker jag låter som trams. Dessutom undrar jag vad folk väntar sig helt utan att betala. Jag tycker att det är en mycket trevlig lösning. Den som har bråttom betalar. Den som har tid spelar utan att det kostar ett öre. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Martin
12/14/13, 12:07 PM
#6

#5 Nu visade sig att telefonen var full så jag får vänta tills jag skaffat ny med att testa trean.

mvh Martin

Annons:
Niklas
12/14/13, 12:46 PM
#7

Aj då.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Martin
12/14/13, 3:09 PM
#8

Har otroligt mycket foto och video för tillfället, får väl lägga över det på datorn. Eller skynda på att köpa nya telefon :)

mvh Martin

Niklas
12/14/13, 3:28 PM
#9

Läggöver det till datorn med exempelvis Dropbox camera upload.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: