Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 2745 ggr
ShegoFan12
2015-05-23 18:53

Fördelar och nackdelar med Iphone 5c!!

Vad finns det för fördelar respektive nackdelar med Iphone 5c?? Jag funderar på att köpa en och jag vill gärna veta vad ni var för erfarenheter av mobilen!

Annons:
Niklas
2015-05-25 12:46
#1

Jag skulle säga att det beror på vad du har för behov, hur du ska använda telefonen. I stort tycker jag att iPhone 5C är en bra telefon.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[iRebecka]
2015-05-25 17:42
#2

Jag har precis köpt en iPhone 5c. Valde den pga. priset och designen.  Jag tycker den är både snyggare och skönare att hålla än iPhone 5/5s. Sen är den 2000 kr billigare än iPhone 5s. Enda nackdelen är väl att den bara säljs med 8GB.

Huruvida du klarar dig på 8GB beror på hur du använder din telefon. Jag streamar t.ex. allt jag ser och lyssnar på (YouTube, Spotify osv.) och behöver därför inget utrymme för film eller musik. Sen spelar jag inga spel eller inga tunga spel (har bara Candy Crush). Bilderna lagrar jag på Flickr (man bör aldrig enbart lagra bilder på ett ställe såsom i telefonen).

Tänk också på att iOS tar en del utrymme så du har kanske ca 5GB+ lagringsutrymme och inte exakt 8GB.

Jag kan känna att 16GB vore mer idealiskt men samtidigt tvingar jag mig själv att hitta på lösningar och inte fylla min telefon (tänker främst på bilder osv.).

ShegoFan12
2015-07-22 16:05
#3

bestämde mig för att köpa en Sony xperia z3 compact pga bra resensioner

Niklas
2015-07-22 21:51
#4

Hoppas du blir nöjd!


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

ShegoFan12
2015-08-01 19:15
#5

#4 har haft min nu i 3 veckor och den funkar perfekt :)

Niklas
2015-08-03 11:09
#6

🙂


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
adress
2015-08-10 19:54
#7

Ofta är man ju också ute efter synergieffekter med en ny mobil. Har man kanske redan dator från Apple. Kanske även läsplatta - iPad. Då ligger det nära till hands att det blir en iPhone när man väljer mobil - iPhone. Då kan man ju dessutom ha en Apple Watch - om man önskar. Allting liksom bara funkar med ihop. 😇

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Upp till toppen
Annons: