Annons:
Etikettinställningar
Läst 1730 ggr
Intrifast
2015-08-06 07:04

Stendöd IPhone 5 - köpa ny Iphone 6

I onsdags 'dog' min Iphone 5 och jag tänker nu köpa en ny IPhone 6. På iTunes har jag en säkerhetskopia lagrad från förra veckan.

Går det att överföra min (gamla) säkerhetskopia till min nya Iphone?                             Är det någon vits med att försöka återställa denna på min nya telefon? Eller skall man starta om från scratch…?                                                                                                                        Något annat jag bör tänka på? Tips & tricks?

Annons:
Niklas
2015-08-06 08:28
#1

Du kan återställa den nya iPhone från säkerhetskopian av den gamla. Då får du med alla appar, data och inställningar.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

B0d1n
2015-08-06 19:34
#2

Jag köper reservdelstelefoner, om du vill sälja av din iphone för en peng så maila: mattis99@me.com

Intrifast
2015-08-07 08:47
#3

Det enda problem jag hade var att jag hade en senare Version av iOSiTunes (PC) än i mobilen. Så det gick inte att överföra säkerhetskopian förrän jag uppdaterat min nya mobil till iOS 8,4.

Men nu är jag "Up & Running" igen…. Tack för hjälpen.

adress
2015-08-07 16:12
#4

@Intrifast Vad menar du med att " den dog "? Går den inte att starta över huvud taget ? Vad har du för iOS i den - när du gjorde senaste uppdateringen / säkerhetskopia på iTunes ?

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Upp till toppen
Annons: