Annons:
Etiketttillbehör
Läst 2534 ggr
Niklas
8/30/15, 10:03 AM

Nytt nöjescenter från Apple?

Rykten säger att Apple kan komma att släppa en ny pryl som är ett nöjescenter för hemmet. Film, TV, musik, spel. Den ska kopplas till en skärm, har en avancerad fjärrkontroll och kan kommunicera med andra Apple-prylar. Du kan även styra den med rösten via Siri. Ryktena säger att det är en ny Version av Apple TV. Apples iPhone-evenemang den 9:e september påstås bli mycket större än deras vanliga iPhone-presentationer. De har hyrt en lokal som tar avsevärt fler åhörare. Kanske är det då de släpper den här prylen.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Record
8/30/15, 10:18 AM
#1

Din beskrivning av den passar bättre,  jag kallade den för "Jättepadda" när ja fick se förhandsvisningen. 😃

Niklas
8/30/15, 12:14 PM
#2

Kommer den att ha en egen skärm?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Record
8/30/15, 2:47 PM
#3

Ja uppfattade att det var en enhet med egen större skärm, vilken arbetade ihop med siri, därför skrev ja till Jens, att det var en "Jättepadda". Det var tre stycken  enheter som presenterades vidare den 9 Sept.

adress
8/30/15, 4:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Det enda jag sett är en ny ATV4 med bla ny fjärrkontroll med med pekskärm och Siri.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

johan
8/30/15, 7:52 PM
#5

Har även läst att fjärren kommer att ha rörelsesensorer liknande dom i Wii-remoten.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Record
8/30/15, 10:22 PM
#6

Den tredje nyheten sades var en Mac.TV  (US-benämning).

Annons:
Niklas
8/31/15, 11:01 AM
#7

Jag tror det kan bli en ganska stor grej. Tänk alla som redan har en massa spel i telefoner, iPad och Macar och som kan spela dem på stor skärm.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: