Annons:
Etikettnyheter
Läst 2276 ggr
[Jens]
2015-10-12 16:20

PAUSE – Avslappning genom fingertopparna

De flesta känner nog vid det här laget det hyllade spelet Monument Valley och nu har skaparna bakom spelet skapat en avslappningsapp och kallar det för PAUSE.

Man känner igen sig bland färgerna i spelet PAUSE för liknande färger finns även i spelet Monument Valley.

Spelet går ut på att genom att långsamt röra fingret på skärmen så bildas en fläck som liknar vattenfärg. Så länge som du drar långsamt växer fläcken, men så fort du drar för snabbt eller slutar så minskar den. När hela skärmen är fylld ombes du att blunda och fortsätta röra fingret tills du hör en diskret gonggong. 

PAUSE är perfekt att ha vid stressiga stunder när man vill komma ner i varv. Sätt på dig hörlurarna och snart har du funnit din ro med appen PAUSE.

Priset för denna app är 20 kr och du kan ladda ner den härifrån https://appsto.re/se/47rh7.i

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Niklas
2015-10-19 09:56
#7

Den har jag provat några gånger. Än så länge kan jag inte säga om det gör någon skillnad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Jens]
2015-10-19 19:53
#8

Jag har inte provat den själv för jag känner mig inte stressad. Är inte så intresserad av just denna app men det kanske finns andra som är det. En avkoppling på bussen, tåget, spårvagn m.m. kanske. =)

Upp till toppen
Annons: