Annons:
Etikettinställningar
Läst 681 ggr
Skitgalen
2015-11-22 14:37

Spara framgångar på spel

Jag ska återställa min telefon och jag undrar om det finns något sätt man kan spara sina framgångar på spel man spelat? Har kommit väldigt långt på vissa spel och när jag köpte en ny telefon och skulle ladda ner spelen så var jag tvungen att börja om från början trots att jag har kopplat alla spelen till facebook, det funkar på vissa spel som Diamond Digger och Jelly splash men inte på Candy mania, någon som vet hur man kan göra? Hjälper inte även om jag har säkerhetskopierat telefonen.

Annons:
Zpookey
2015-11-22 14:59
#1

Om du gör en backup på din iPhone och sedan läser in den på din nya iPhone (eller gamla) så behåller du alla dina inställningar och framsteg i spel. Funkar iallafall för mig.
Har fortfarande kvar framstegen på en de spelen som jag haft sedan iPhone 3G.
Om du däremot vill rensa din telefon för att "börja om på ny kula" och bara ha kvar vissa spel så blir det lite klurigare.

adress
2015-11-22 17:02
#2

Är det inte så att det måste vara markerat i iTunes vad man vill spara/backup när mannsäkerhetskopierar. Ex bilder - meddelande och in detta fall spel. Är det nätbundet sparas det väl på det "'konto" man har på respektive site.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Upp till toppen
Annons: