Annons:
Etikettnyheter
Läst 1903 ggr
[Jens]
4/2/16, 9:35 AM

iPhone SE - uppackningsvideo

Mike gör som vanligt en exemplarisk uppackning och genomgång av iPhone SE och jämför den med iPhone 5s, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus. iPhone SE är en riktigt läcker liten sak och ett skönt experiment med blandning av beprövad yttre design och uppdaterat inre maskineri till ett riktigt bra pris.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
adress
4/3/16, 2:57 PM
#2

Den har väl en det/mycket från min iPhone S6+ Är dock alldeles för liten för mig. Sedan använder jag mycket 3D Touch. För den som byter från en iPhone 5 / S måste det dock vara ett lyft. Priset är ju också bra.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

adress
4/3/16, 3:02 PM
#3

Hamnade tråden/inlägget under iPad också. ……. 😇

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

MagArne
4/15/16, 4:02 PM
#4

Fick min SE idag. Klart trevlig lur och jag gillar det lilla formatet då jag jämt har mobilen i byxfickan.

[Jens]
4/15/16, 4:35 PM
#5

Kul MagArne ! Jag tror det blir en succé med denna telefon. Jag föredrar en liten på jobbet men privat har jag en större men vete sjutton om inte den lilla är smidigare. Jag har ingen SE utan 5S på jobbet. 6an har jag privat.

adress
4/24/16, 11:20 PM
#6

Kanske skulle man skaffa sig en 5SE i alla fall inför sommaren. Har ju haft alla 5:or tidigare - och den är ju fruktansvärt praktisk att ha med sig. Lite lättare klädsel på sommaren gör ju 6S+ lite svårplacerad. Priset för 64 GB är ju inte mycket att orda om - och när man är på språng på sommaren är inte 3D Touch så viktigt. Tror nog ändå att det blir så. 😇

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Annons:
adress
4/25/16, 11:06 PM
#7

Beställde en rosé guld på 64GB idag på eftermiddagen från Telia. Kommer i morgon tisdag på posten. Nu får man köra dubbelt ett tag. Eller också säljer jag den " gamla" till Mtorget.se - bekvämt och bra. Dom betalar hyfsat.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

[Jens]
4/26/16, 5:04 PM
#8

Ja, Iphone SE är ju en riktigt bra telefon och så liten och nätt så jag skulle ha svårt att välja nu framöver. Jag har tänkt mig en iPhone 7 men vete sjutton.

adress
4/28/16, 11:43 AM
#9

Nu har jag installerat allt på SE och använt en dag. Visst är den mycket mindre än min 6S plus - men det fungerar trots allt. Lätt att stoppa i fickan. Blir nog försäljning till MTorget eller Tradera av iPhone 6S Plus 64 GB.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Upp till toppen
Annons: