Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1477 ggr
[Marsvin11]
11/25/16, 1:55 PM

Skrämskydd i glas som håller ?

Jag har haft ett skärm skydd som sprak så fort jag råkade tappa den i på golvet. Och undrar nu vilka som har bra glas som håller även om den faller. Då jag vill ha något som håller bra och som skyddar skärmen

Annons:
kissidor
11/25/16, 2:47 PM
#1

Det är ju fullt möjligt att smällen var så hård att det är rimligt att skyddet sprack, och hade du inte haft det så hade skärmen gjort det istället. det är ju det som är poängen, att skyddet ska ta stöten istället för en bråkdel av kostnaden 🙂. - så du kan egentligen inte räkna med att skyddet ska hålla för en hård smäll. Men visst. lättare smällar måste det ju klara, annars är det ju lite meningslöst.

Och föralldel, visst finns det glasskydd av bättre och sämre kvalitet, och grundregeln är väl som oftast litegrann att man får vad man betalar för. Men riktigt så enkelt är det inte heller, för en del butiker importerar snorbilliga skydd som man kan få för några tior på ebay och säljer för ett par tre hundra här. Och ett känt märke är inte heller en garanti för ett bra skydd, samt att en del skydd säljs under ett namn som är nästan likadant som ett annat känt och välrenommerat så att man tror att det är det man köper.

men säg precis vilken telefonmodell du har så ska jag se om det finns några av de märken jag tycker är bra till den. och om du vet vilket märke det var på skyddet du hade så skriv det också.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Marsvin11]
11/26/16, 9:29 AM
#2

Jag har en iPhone 5s 🙂

kissidor
11/26/16, 2:38 PM
#3

Det här märket brukar hålla god kvalitet trots anständigt pris: http://m.mytrendyphone.se/shop/iphone-5-5s-131890p.html

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: