Annons:
Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1340 ggr
sophiemadeleine
10/20/17, 11:06 PM

Beslutsångest och funderingar (IPhone X)

Går somsagt i tankarna att köpa IPhone X, men såg nu att det tydligen ska komma en helt ny variant redan nästa år? https://www.google.se/amp/s/www.macworld.co.uk/feature/iphone/new-iphone-11-2018-release-date-uk-price-features-specs-rumours-3646340/%3famp Trodde bara det skulle släppas en ”S” uppgradering som vanligt, men som jag förstår det så blir det ännu en helt ny, kanske förbättrad variant av IPhone X? Läste namn som ”iPhone 11” eller bara ”iPhone”. Jag har varit väldigt sugen på IPhone X då jag sett fram emot den stora skärmen samt förbättrade kameran och studioeffekterna. Mindre fan av att de gör telefonerna tjockare dock, skulle nästa års släpp vara tunnare skulle det kunna vara ett bra skäl för mig att vänta 🤔💡 Sedan ”flärpen” för kameran, skulle den kunna tänkas försvinna vore det ett ännu större skäl, haha :). . Annars en superfin telefon förståss, Android är absolut inget alternativ 😁 Så vad tror ni, är sannolikheten väldigt liten att man gör sådana designförändringar så nära efterpå ett så pass stort släpp som IPhone X? Blir lite galen av denna beslutsångest haha, den är ju ändå himlans dyr så man vill ju vara någorlunda säker! :)

Medarbetare på Chihuahua

Annons:
Niklas
10/21/17, 10:31 AM
#1

Ingen vet. Apple släpper nya telefoner varje år. Väntar du till nästa år kommer du att ha samma vånda då eftersom det kommer en ny telefon 2019 också. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

christerclaesson
10/21/17, 12:55 PM
#2

Förstår din ångest då jag har något liknande själv. Dock inte om iPhone X utan om jag ska byta min väl fungerande iPhone 6 mot en iPhone 8.  Kan just nu inte bestämma mig utan väntar tills X kommer ut. Kanske kan man framåt våren köpa en 8 på Blocket.

Niklas
10/23/17, 12:09 PM
#3

#2: Det finns ett flertal iPhone 8 till salu på Blocket redan nu om du vill ha.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

sophiemadeleine
10/25/17, 12:05 AM
#4

Tack för svar! :) Ja, det släpps ju telefoner varje år, men förutom just detta år brukar det ju endast släppas ”S” modeller året efter varje ny modell :-) Men om det skulle komma typ en 11:a redan nästa år förstår jag nu efter era svar att det inte går att förutspå :-) Återigen tack för svar :D

Medarbetare på Chihuahua

Upp till toppen
Annons: