Annons:
Etikettfoto-film
Läst 1753 ggr
[BergThor]
2018-05-25 17:11

Oljud på video

Hej! Min iPhone 7 Plus har börjat strula. När jag spelar upp en video som jag filmat med telefonen så växlar ljudet mellan normalt och något fruktansvärt oljud. Det spelar ingen roll om jag filmar med den främre eller bakre kameran. Bifogar en film så ni kan lyssna. Det kommer och går, och det händer inte på varje video. Så tråkigt när man filmar ”något viktigt” och så vet man inte om ljudet blev bra eller inte förrän efteråt. Telefonen åkte i backen i mitten på april, den reparerades med ny skärm och oljudet har kommit efter skärmbytet. Alltså ingenting efter kraschen utan bara efter bytet. Så jag kontaktade dom som lagat skärmen (inte Apple) och dom bad mig att komma in med telefonen igen. Då plockade dom isär den igen och upptäckte att mikrofonen satt lite löst så dom kopplade om den och hoppades på att det skulle hjälpa. Det har det inte gjort. Vad gör jag nu?! (Telefonen är 10 månader gammal.) Edit: Det gick inte att bifoga filmen..?

Annons:
[BergThor]
2018-05-25 17:14
#1
Niklas
2018-05-26 05:54
#2

Var det en auktoriserad Apple-verkstad?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[BergThor]
2018-05-26 17:17
#3

#2 Nej det tror jag inte, tyvärr.

Niklas
2018-05-28 09:49
#4

Aj då. Då tror jag du får sätta hoppet till att de hjälper dig att fixa den igen. Apple lär inte vilja ta ansvar för den.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: