Annons:
Etikettappar
Läst 907 ggr
akvarium123
2019-04-02 20:14

Alarm funkar ej

Hejsan! 

Jag har köpt flera låtar till att ha när jag får sms/ringer och ALARM!!! Men det funkar inte!! Jag trycker i Sweet But Psycho exempelvis men ändå så har den som alarmljud ett förbannat äckligt ljud som jag håller på att spy av för att det är så hemskt. Kunde ju låtit bättre😉 

Men hur ska jag få bort skitljudet? Jag vill kanske ha Sweet But Psycho men ÄNDÅ får jag någon jättekonstig låt som alarmsignal. Försöker byta till Shallow men den funkar ju då inte heller. Utan den där jobbiga ringsignalen kommer ändå fram. 

Däremot så fungerar det att ringa. Sicken tur! Annars skulle inte många kunnat ringa till mig.

Snälla hjälp mig! Jag håller på att bli tokig på detta ljudet för det är så många alarm som ringer varje dag och som har olika låtar för att jag ska ta tag i sakerna i rätt prioritering. Det är ca 15 gånger per dag jag använder alarm så hela dagen har jag nu gått runt och varit rasande över att inte få rätt alarmljud.

Sorry för att jag lät lite arg i detta inlägget men det här alarmet har tagit kol på mig idag😃

Annons:
Sugar Mist
2019-04-02 20:22
#1

Har du ändrat larmsignalen i befintliga larm/när du gjort nya larm?

-

akvarium123
2019-04-04 14:50
#2

Ja det har jag. 

Exempelvis så står det: 

Ljud                       Sweet But Psycho

Upp till toppen
Annons: