Annons:
Etiketttillbehör
Läst 3014 ggr
[Tuulikki]
2018-04-21 21:37

Bluteooth-hörlurar, vilka?

Jag har en iPhone 8+ och skulle vilja köpa ett par trådlösa hörlurar till dessa. AirPods-liknande vill jag inte ha, de passar inte alls bra i mina öron. Vill hitta med såna där mjuka "pluppar" man stoppar i öronen, till ett bra pris. Har ni några tips?

Önskemål:
- Smidiga att ha i fickan
- Sköna! Inte som Apples original-lurar
- Enkel, snabb laddning
- Rimlig lyssningstid dvs några timmar
- Bra pris. Jag tycker inte jag har höga krav så jag vill inte lägga allt för många hundralappar på detta🎧 

Hittills har jag hittat dessa två, som verkar helt okej
Andersson BTE - 300
Roxcore Flow

Annons:
Vixxen
2018-04-22 15:21
#1

Ah! Letar också hörlurar!

[Tuulikki]
2018-04-23 13:10
#2

Jag köpte dem från Kjell & Co. 

Får försöka komma ihåg att recensera dem här senare när jag haft dem ett tag, om det finns fler som letar efter lurar i den prisklassen🙂

Maleficum
2018-04-23 16:36
#3

#2 Gör gärna det! Är lite på jakt efter ett par nya trådlösa hörlurar :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Tuulikki]
2018-04-23 21:39
#4

Första intrycket är bra! Helt okej ljud för lyssning av Spotify, poddar, YouTube osv. Över förväntan faktiskt. För 200kr förväntar jag mig inte att de ska vara lika bra som mina Beats liksom😉

[Tuulikki]
2018-04-28 18:45
#5

De har inte jättebra räckvidd om man säger så. Ljudet stördes lite bara jag la ner mobilen i jackfickan😟De funkar och gör sitt jobb annars.

Att laddningen bara håller i ca 2 timmar är rätt jobbigt trots att jag mestadels är hemma. När batteriet är lågt avbryter lurarna var 10e sekund för att påminna om "dåligt batteri"…🤓

Nästa par hörlurar lägger jag definitivt mer pengar på, dessa köpte jag mest för att se om jag gillar bluetooth in-ear lurar och det gör jag verkligen. De duger för mig tills de går sönder.

De har inte följt med på något gympass än men det borde funka helt okej😃

[Tuulikki]
2018-05-17 06:12
#6

Mamma köpte dessa hörlurar av mig och jag har uppdaterat mig till ett par lite bättre och i samma prisgrupp (kanske 80kr dyrare).

De nya tappar inte kontakten med mobilen lika lätt. De laddas fullt på 40 minuter. De är sköna och de har en lyssningstid på ca 4 timmar. 

De nya är jag toppennöjd med!👍

LÄNK

Annons:
Upp till toppen
Annons: