Säkerhetskod på betalkort ogiltig i App Store
Har stött på ett irriterande problem när jag ska uppdatera och ladda ner appar från appstore. Först får jag skriva in mitt lösenord som vanligt, men sen kommer en ruta upp där det står "peka och fortsätt för att logga in för att se faktureringsinformationen". Och efter detta kommer jag till en sida dör jag ska fylla i min säkerhetskod, finns bara siffror att välja på, och jag skriver in min cvvkod som står på baksidan av mitt visa. Men nej, säkerhetskoden är ogiltig. Vad i h-vete? Jag kan inte uppdatera gratisappar eller betal. Hittar ingen lösning på mitt problem. Tack på förhand
Har du tittat att ingen mer information saknas i formuläret? Har det fungerat tidigare med samma kort?
Det har hänt så för mig också .jag kontaktade appstore och de kom fram till att felet I mitt fall berodde på ett fel med en betalning av en app. Jag gick in på listan över köpta appar där jag såg att en betalning inte gått igenom. Jag har för mig att jag kunde betala den appen utan problem och sedan funkade allt som det skulle igen.